paketin lähettäminen kuubaan?

...

En tiedä onko tästä jossain keskusteltu. En ainakaa löytänyt mistään tietoa.
Eli meneekö paketti perille vai varastetaanko sisältö? Kyseessä on vain puolen kilon paketti, missä on C-kasetteja.
Missä muuten on kuuban postin virallinen kotisivu? En ole löytänyt mistään sellaista, vaikka kävin monta linkkiä läpi.

2

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • postipoikaposteljoon

oma paketti meni viikossa perille.Arvokasta tavaraa en lähettäisi.....

• ah Cubaa

Liekö vielä aktuelli asia...
      Kuubalainen posti on kokemukseni mukaan hidas ja epävarma: Kortti tulee ja menee Euroopasta pyöreästi 2 kk ssa perille. Pari pien pakettia olen lähettänyt postitse täältä mutta kumpikaan ei ole mennyt perille. Ja ne olivat varsin pieniä ja toiseen tuli kuvattua tarkasti myös sisältö kuten edellytettiin ( pieni kuvakirja suomesta, painoa ehkä 200 gr ) Postittaa voinee myös paketin niin että tulee seurantajärjestelmä ts voit netin kautta katsella missä postisi etenee: no en tiedä toimiiko se Kuuban rajojen sisällä-- epäilen. Jos noin tekee voinee vastaanottajaa informoida ett tulossa on ja missä (mahd.) seuranta oli sen kadotessa . Han voi sitten kovistella omaa postiaan asiasta.
      Muutoin Kuuba ja kuubaliset ovat todella kivoja ihmisiä , rentoja ja maa on aina ollut turvallinen - olen käynyt eri puolilla maata matkustellen takseila ( myös epävirallisilla) ja busseila ja palvelu pelaa mahtavasti- bussinkuljettaja on herra työpaikallaan ja mukava rento kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2444
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      29
      1947
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      77
      1638
    4. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      299
      1541
    5. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      138
      1270
    6. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1077
    7. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      15
      1031
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1008
    9. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      13
      1000
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      983
    Aihe