En tiedä onko tästä jossain keskusteltu. En ainakaa löytänyt mistään tietoa.
Eli meneekö paketti perille vai varastetaanko sisältö? Kyseessä on vain puolen kilon paketti, missä on C-kasetteja.
Missä muuten on kuuban postin virallinen kotisivu? En ole löytänyt mistään sellaista, vaikka kävin monta linkkiä läpi.
paketin lähettäminen kuubaan?
2
1167
Vastaukset
- postipoikaposteljoon
oma paketti meni viikossa perille.Arvokasta tavaraa en lähettäisi.....
- ah Cubaa
Liekö vielä aktuelli asia...
Kuubalainen posti on kokemukseni mukaan hidas ja epävarma: Kortti tulee ja menee Euroopasta pyöreästi 2 kk ssa perille. Pari pien pakettia olen lähettänyt postitse täältä mutta kumpikaan ei ole mennyt perille. Ja ne olivat varsin pieniä ja toiseen tuli kuvattua tarkasti myös sisältö kuten edellytettiin ( pieni kuvakirja suomesta, painoa ehkä 200 gr ) Postittaa voinee myös paketin niin että tulee seurantajärjestelmä ts voit netin kautta katsella missä postisi etenee: no en tiedä toimiiko se Kuuban rajojen sisällä-- epäilen. Jos noin tekee voinee vastaanottajaa informoida ett tulossa on ja missä (mahd.) seuranta oli sen kadotessa . Han voi sitten kovistella omaa postiaan asiasta.
Muutoin Kuuba ja kuubaliset ovat todella kivoja ihmisiä , rentoja ja maa on aina ollut turvallinen - olen käynyt eri puolilla maata matkustellen takseila ( myös epävirallisilla) ja busseila ja palvelu pelaa mahtavasti- bussinkuljettaja on herra työpaikallaan ja mukava rento kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3982110Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121949Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501405Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821049Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel56965Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402938Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä39818- 56779
- 75760
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70734