En tiedä onko tästä jossain keskusteltu. En ainakaa löytänyt mistään tietoa.
Eli meneekö paketti perille vai varastetaanko sisältö? Kyseessä on vain puolen kilon paketti, missä on C-kasetteja.
Missä muuten on kuuban postin virallinen kotisivu? En ole löytänyt mistään sellaista, vaikka kävin monta linkkiä läpi.
paketin lähettäminen kuubaan?
2
1146
Vastaukset
- postipoikaposteljoon
oma paketti meni viikossa perille.Arvokasta tavaraa en lähettäisi.....
- ah Cubaa
Liekö vielä aktuelli asia...
Kuubalainen posti on kokemukseni mukaan hidas ja epävarma: Kortti tulee ja menee Euroopasta pyöreästi 2 kk ssa perille. Pari pien pakettia olen lähettänyt postitse täältä mutta kumpikaan ei ole mennyt perille. Ja ne olivat varsin pieniä ja toiseen tuli kuvattua tarkasti myös sisältö kuten edellytettiin ( pieni kuvakirja suomesta, painoa ehkä 200 gr ) Postittaa voinee myös paketin niin että tulee seurantajärjestelmä ts voit netin kautta katsella missä postisi etenee: no en tiedä toimiiko se Kuuban rajojen sisällä-- epäilen. Jos noin tekee voinee vastaanottajaa informoida ett tulossa on ja missä (mahd.) seuranta oli sen kadotessa . Han voi sitten kovistella omaa postiaan asiasta.
Muutoin Kuuba ja kuubaliset ovat todella kivoja ihmisiä , rentoja ja maa on aina ollut turvallinen - olen käynyt eri puolilla maata matkustellen takseila ( myös epävirallisilla) ja busseila ja palvelu pelaa mahtavasti- bussinkuljettaja on herra työpaikallaan ja mukava rento kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096