En tiedä onko tästä jossain keskusteltu. En ainakaa löytänyt mistään tietoa.
Eli meneekö paketti perille vai varastetaanko sisältö? Kyseessä on vain puolen kilon paketti, missä on C-kasetteja.
Missä muuten on kuuban postin virallinen kotisivu? En ole löytänyt mistään sellaista, vaikka kävin monta linkkiä läpi.
paketin lähettäminen kuubaan?
2
1193
Vastaukset
- postipoikaposteljoon
oma paketti meni viikossa perille.Arvokasta tavaraa en lähettäisi.....
- ah Cubaa
Liekö vielä aktuelli asia...
Kuubalainen posti on kokemukseni mukaan hidas ja epävarma: Kortti tulee ja menee Euroopasta pyöreästi 2 kk ssa perille. Pari pien pakettia olen lähettänyt postitse täältä mutta kumpikaan ei ole mennyt perille. Ja ne olivat varsin pieniä ja toiseen tuli kuvattua tarkasti myös sisältö kuten edellytettiin ( pieni kuvakirja suomesta, painoa ehkä 200 gr ) Postittaa voinee myös paketin niin että tulee seurantajärjestelmä ts voit netin kautta katsella missä postisi etenee: no en tiedä toimiiko se Kuuban rajojen sisällä-- epäilen. Jos noin tekee voinee vastaanottajaa informoida ett tulossa on ja missä (mahd.) seuranta oli sen kadotessa . Han voi sitten kovistella omaa postiaan asiasta.
Muutoin Kuuba ja kuubaliset ovat todella kivoja ihmisiä , rentoja ja maa on aina ollut turvallinen - olen käynyt eri puolilla maata matkustellen takseila ( myös epävirallisilla) ja busseila ja palvelu pelaa mahtavasti- bussinkuljettaja on herra työpaikallaan ja mukava rento kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807