Vastaajille

inflamesFIN

Selasin näitä aiheita täällä ja huomasin että melkein jokaiseen kysymykseen oli heitetty jotain "kattosit muitaviestejä" tai vastaavaa. Ei kaikki kuitenkaan asu tällä foorumilla ja joillakin on rajallinen aika olla internetissä, joten parempi kysyä kuin etsiä ja jos se häiritsee niin aina voi olla vastaamatta.

7

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenzu

      JUst niin!!!

    • ...se ettiminen. Haku on keksitty ja se näkyy tos ylhäällä. Ja samalla sivulla on samoja kysymyksiä et jos vähän viittii niitä otsikoita kattoa niin pitäs löytyä. Paitsi että suurin osa laittaa otsiikkoon jotain "APUA!!!!" tai jotain tommosta.

      • inflamesFIN

        Juu, mutta itsessään sims2 ei muutenkaan ole kovin laaja aihepiiri, joten pakostikkin tulee näitä samanlaisia viestejä ja samoja kysymyksiä, jos te kerta olette ärsyyntyneet niin älkää lukeko/vastatko, näinhän jo kerran kehotin. Ei muuta tältä päivältä.


      • .....
        inflamesFIN kirjoitti:

        Juu, mutta itsessään sims2 ei muutenkaan ole kovin laaja aihepiiri, joten pakostikkin tulee näitä samanlaisia viestejä ja samoja kysymyksiä, jos te kerta olette ärsyyntyneet niin älkää lukeko/vastatko, näinhän jo kerran kehotin. Ei muuta tältä päivältä.

        kun ei ihmiset osaa otsikoida viestejään... milläs sitä vältät lukemasta, kun ei otsikosta näe edes aihetta? ja jollei näille APUAAAA!!11!! ihmisille kukaan vastaa, niin ne kysyvät uudelleen ja uudelleen, ja sen jälkeen tekevät topicin aiheesta miksei kukaan auta...


    • .....

      etsimällä saa vastauksen yleensä huomattavasti nopeampaa kuin odottamalla että joku vaivautuisi vastaamaan jotain asiallista kysymykseen joka on esitetty jo muutamaan kertaan saman päivän aikana... eihän sitä vaaditakaan lukemaan kaikkia viestejä tältä alueelta, mutta yleensä jos tuollaisen vastauksen saa niin vastaus löytyy saman tai edellisen sivun kysymyksistä

      ai niin... tuolla yläreunassa on muuten tuollainen haku-kenttä jollette ole sattuneet huomaamaan... sen käyttö on ihan ilmaista ja jopa suotavaa, ja sillä todennäköisesti vastauksen löytää ongelmaansa nopeammin kuin tekemällä uuden viestin...

      ja jos haluaa oikein oma-aloitteinen olla ja saada vastauksen nopeasti niin google on siihen aika näppärä väline...

    • Minttu

      Olisi muuten hieman helpompaa etsiä täältä kysymyksien aiheita, jos ne olisi kirjoitettu SELKEÄSTI otsikkoon. Minä ainakaan jaksa selata jokaista "kertokaa" "miksi" -aiheista viestiä läpi siinä toivossa, että niissä satuttaisiin kysymään itseäni askarruttavaa asiaa.

      • palikka

        makunsa kullakin sano koira ku pallejaan nuoli!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe