Selasin näitä aiheita täällä ja huomasin että melkein jokaiseen kysymykseen oli heitetty jotain "kattosit muitaviestejä" tai vastaavaa. Ei kaikki kuitenkaan asu tällä foorumilla ja joillakin on rajallinen aika olla internetissä, joten parempi kysyä kuin etsiä ja jos se häiritsee niin aina voi olla vastaamatta.
Vastaajille
7
367
Vastaukset
- Jenzu
JUst niin!!!
...se ettiminen. Haku on keksitty ja se näkyy tos ylhäällä. Ja samalla sivulla on samoja kysymyksiä et jos vähän viittii niitä otsikoita kattoa niin pitäs löytyä. Paitsi että suurin osa laittaa otsiikkoon jotain "APUA!!!!" tai jotain tommosta.
- inflamesFIN
Juu, mutta itsessään sims2 ei muutenkaan ole kovin laaja aihepiiri, joten pakostikkin tulee näitä samanlaisia viestejä ja samoja kysymyksiä, jos te kerta olette ärsyyntyneet niin älkää lukeko/vastatko, näinhän jo kerran kehotin. Ei muuta tältä päivältä.
- .....
inflamesFIN kirjoitti:
Juu, mutta itsessään sims2 ei muutenkaan ole kovin laaja aihepiiri, joten pakostikkin tulee näitä samanlaisia viestejä ja samoja kysymyksiä, jos te kerta olette ärsyyntyneet niin älkää lukeko/vastatko, näinhän jo kerran kehotin. Ei muuta tältä päivältä.
kun ei ihmiset osaa otsikoida viestejään... milläs sitä vältät lukemasta, kun ei otsikosta näe edes aihetta? ja jollei näille APUAAAA!!11!! ihmisille kukaan vastaa, niin ne kysyvät uudelleen ja uudelleen, ja sen jälkeen tekevät topicin aiheesta miksei kukaan auta...
- .....
etsimällä saa vastauksen yleensä huomattavasti nopeampaa kuin odottamalla että joku vaivautuisi vastaamaan jotain asiallista kysymykseen joka on esitetty jo muutamaan kertaan saman päivän aikana... eihän sitä vaaditakaan lukemaan kaikkia viestejä tältä alueelta, mutta yleensä jos tuollaisen vastauksen saa niin vastaus löytyy saman tai edellisen sivun kysymyksistä
ai niin... tuolla yläreunassa on muuten tuollainen haku-kenttä jollette ole sattuneet huomaamaan... sen käyttö on ihan ilmaista ja jopa suotavaa, ja sillä todennäköisesti vastauksen löytää ongelmaansa nopeammin kuin tekemällä uuden viestin...
ja jos haluaa oikein oma-aloitteinen olla ja saada vastauksen nopeasti niin google on siihen aika näppärä väline... - Minttu
Olisi muuten hieman helpompaa etsiä täältä kysymyksien aiheita, jos ne olisi kirjoitettu SELKEÄSTI otsikkoon. Minä ainakaan jaksa selata jokaista "kertokaa" "miksi" -aiheista viestiä läpi siinä toivossa, että niissä satuttaisiin kysymään itseäni askarruttavaa asiaa.
- palikka
makunsa kullakin sano koira ku pallejaan nuoli!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644