Hyppäsin punaisen pyöräni selkään jo varhain aamulla, jotta ehtisin ajoissa Amyn luokse. Amy oli brittiperheestä, mutta oli asunut lähes koko ikänsä Suomessa. Pyöräilin nopeasti ja pian olinkin jo Amyn pihassa. Amy huomasi minut pihasta ja tuli ulos reppu selässä. "No, mennäänkö?" kysyin ja Amy nyökkäsi. Hänkin nousi pyöränsä selkään ja lähdimme polkemaan kohti perhemme mökkiä.
~~~
"Uskomatonta että sun vanhemmat antaa tän mökin meiän käyttöön yheks yöks!" Amy hihkui, kun saavuimme mökin porteille. Avasin portin ja talutimme pyörämme tontille ja suljin portin. Vietimme hauskan illan kahdestaan, kunnes Amy sanoi: "Sara, tiedäthän että olen aina halunnut sinua?" Menin hiljaiseksi. "Vitsi vitsi.." Amy sopersi pettyneenä. "Itseasiassa kyllä. Minäkin haluan sinua", myönsin, sillä olin utelias pikku teini, olimmehan vasta 14-vuotiaita. "No sitten.." Amy myhäili ja läheni minua. Minäkin lähestyin häntä ja huulemme koskettivat. Suutelimme aluksi hellästi, ja sitten kiihkeämmin. Vetäydyin taaksepäin ja vedin henkeä. "Jatketaanhan", Amy kuiskasi. "Tietysti", vastasin. Suutelimme kiihkeästi ja Amy laski toppini olkaimen. "Mm.." mumisin ja vedin topin pois päältäni. Sen alta paljastuivat mustat, seksikkäät pitsirintaliivit. "Seksikästä", Amy henkäisi ja vedin hänenkin toppinsa pois. Sen alla oli tavalliset mustat t-paitaliivit. "Pihtari", mutisin ja suutelin Amyn kaulaa. "Kaikki eivät kuljeskele ympäriinsä seksiä tihkuen, kuten sinä", hän totesi ja nuolaisi huuliaan, kun vilkaisin ylös. Irrotin huuleni hänen kaulastaan ja vedin henkeä. "Ennen kuin teet mitään, minä jatkan vielä. Ihan tiedoksesi", huomautin, ja Amy laski kätensä , jonka hän oli nostanut. Suutelin häntä rinnoille ja annoin huulien kulkea kaulaa pitkin kasvoille ja huulille. Suuttelimme taas kiihkeästi ja aloin avaamaan hänen rintaliiviensä hakasia. Liikuimme sänkyä kohti ja kaaduimme sinne. Myös Amy aloitti rintaliivieni avaamisen ja pian olimme kummatkin yläosattomissa. Aloin avaamaan shortsieni nappia, kun Amy kuljetti kieltään kaulallani. Pian sain vedettyä shortsit pois jalastani ja Amykin kuoriutui ulos urheilushortseistaan. Olimme pelkissä alusvaatteissa -minulla oli mustat stringit, Amylla valkoiset pitsialushousut, joiden alta paistoi siistitty karvoitus. Kiersin käteni Amyn vyötärön ympärille, aivan alushuosujen yläpuolelle ja Amy teki samoin. Sormeni kiersivät Amyn alushousujen vyötäröä, kunnes ujutin yhden hänrn vaginansa kohdalle ja tunsin punahiuksisen Amyn karheat alapääkarvat. Amy seurasi liikkeitäni ja teki samoin minulle. Kikatimme ja Amy suuteli kaulaani. Vedin Amyn alushousuja vähitellen ja hän teki samoin minulle. Pian olimme kummatkin alapäät paljaina ja viskasimme alushousut nurkkaan. Hetken aikaa katsoimme toisiamme silmiin ja sen jälkeen hyökkäsin Amyn kimppuun. Imin hänen kaulaansa ja samalla vedin kovettuneesta nännistä. Amy huohotti halusta ja tarttui pieneen pakaraani ja puristeli sitä. Vedin häntä taas nännistä ja lopetin imemisen. "Syö, syö SYÖ!" Amy komensi kuin pientä vauvaa. Tajusin vihjeen ja aloin imemään hänen nänniään. Hän huohotti ja käteni hakeutui hänen toiselle rinnalleen samalla kun toinen teki kahdeksikkoa hänen reidellään. Amy huohotti ja siirryin niin, että pääsin käsiksi hänen alapäähänsä. Jatkuu huomenna :)
Vähän kuumempi mökkireissu..
Likka kesälomalla
0
1878
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768