Pyssyn digi camo maalaus!

DigiCamo :)

Ajattelin nyt maalata m4 sarjan pyssyn digi camo tyyliseksi aion käyttää krylon maaleja värit on jo valkattu niin ja näin mutta mistä ne palat leikataan ja ei maalarin teippiäkään tost noin vaa paljaal kädel oo kauheen helppo leikata ni pistäisitteks tänne miten sen teen ja laittakaa muutaki "aseiden" maalaukseen liittyvää :)

13

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autisti ankka

      Jossain oli myynnissä joskus noita valmiita muotteja noille digicamo maalauksille

    • ......

      mites ihan tavallinen ruutupaperi? Teen ensin niin, että ostat leveätä maalarinteippiä ja teippaat sillä ruutupaperin toisen puolen. Leikkaan terävällä veitsellä sopivan muotoisia kuviota. Tämän jälkeen vain erotat ruutupaperin maalarinteipistä ja liimaat aseeseen.

      helppoa kun heinänteko, siis jos vaan miettii asiaa hetken aikaa. btw. Motonetistä saa laadukkaita matta spray purkkeja ja hintakin huomattavasti alhaisempi kuin Krylonissa. Krylonin ainoa vahvuus on loistava korkeapaine venttiili

      • DiguCamo :)

        Kiitti, toi autto :)


      • DigiCamo :)
        DiguCamo :) kirjoitti:

        Kiitti, toi autto :)

        Ja mietinki vähä niit motonetin maalei ku ne on alle 4€ tölkki :D


      • Autisti ankka
        DigiCamo :) kirjoitti:

        Ja mietinki vähä niit motonetin maalei ku ne on alle 4€ tölkki :D

        Jos ostat motonetistä, osta niitä e colorin(?) maaleja äläkä mastoneja. Maalasin mopon katteet noilla coloreilla niin yllätyin miten hyvää jälkeä niille tulee verrattuna kalliimpaan mastoniin


    • DigiCamo :)

      Ei se ruutupaperi maalarin teippi juttu toimi
      Ku se maalarin teippi ei lähe millään siit paperist

      • ..........

        Kai te tiesitte, että maalarinteipistä on useampaa eri mallia. Teippien ero on lähinnä liiman voimakkuudessa ja punaisessa ja sinisessä maalarinteipissä on heikompi liima kuin siinä ihan perus "valkoisessa". Tuossa valkoisessa taitaa olla kaikista vahvin liima ja sillä saa osittain jopa kuivan maalin irti jos se liimataan suoraan päälle.


    • DigiCamo :)

      En muute tienny o.o ku en oo ikinä ees nähny muun värist maalarin teippii ku valkost

      • ........

        Ainakin Biltemassa on valkoista, sinistä ja punaista. Henk.koht en ole käyttänyt tuota metodia, koska en ole digitaalista koskaan maalannut, ihan mutulla ja havuoksilla maalaillut. Näin tuossa joku aika sitten myös sellaisen videon youtubessa jossa kaveri teippasi ilmeisesti a4:n molemmat puolet leveällä sinisellä maalarinteipillä ja leikkasi sen tämän jälkeen oikeaan mittaan ja tulosti ihan perys tulostimella kuvion, jonka sitten leikkasi irti. Täytyy etsiä se video jostain...


      • ........
        ........ kirjoitti:

        Ainakin Biltemassa on valkoista, sinistä ja punaista. Henk.koht en ole käyttänyt tuota metodia, koska en ole digitaalista koskaan maalannut, ihan mutulla ja havuoksilla maalaillut. Näin tuossa joku aika sitten myös sellaisen videon youtubessa jossa kaveri teippasi ilmeisesti a4:n molemmat puolet leveällä sinisellä maalarinteipillä ja leikkasi sen tämän jälkeen oikeaan mittaan ja tulosti ihan perys tulostimella kuvion, jonka sitten leikkasi irti. Täytyy etsiä se video jostain...

        Nyt löytyi http://youtu.be/gNpcNcZeMN0

        Katsoin uudestaan läpi ja kaveri käyttikin vahapaperia johon oli piirretty a4:n rajat. Tämä sitten teipattiin ja leikattiin oikeisiin mittoihin.


    • DigiCamo :)

      Mistäs sitä vahapaperia saa kun en ole siitäkään koskaan kuullukkaan :'D

    • .........

      Luulisin, että jostain askarteluliikkeistä voisi löytyä, mutta sinäänsä tuota ei tarvitse. Helpoiten tuo luulisi onnistuvan, niin että leikkaa ensin ruutupaperista erikokoisia ja näköisiä kuvioita, jotka sitten jäljentää tussilla leveän maalarinteipin päälle ja leikkaa irti, siinä sulla on suoraan hyvät sapluunat maalaamista varten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe