Ajattelin nyt maalata m4 sarjan pyssyn digi camo tyyliseksi aion käyttää krylon maaleja värit on jo valkattu niin ja näin mutta mistä ne palat leikataan ja ei maalarin teippiäkään tost noin vaa paljaal kädel oo kauheen helppo leikata ni pistäisitteks tänne miten sen teen ja laittakaa muutaki "aseiden" maalaukseen liittyvää :)
Pyssyn digi camo maalaus!
13
617
Vastaukset
https://www.youtube.com/watch?v=-DkqTz8a_PU
No leikkaat A4/kankaaseen tai johkin vastaavaan ne kuviot ja siitä sitten.- Autisti ankka
Jossain oli myynnissä joskus noita valmiita muotteja noille digicamo maalauksille
- ......
mites ihan tavallinen ruutupaperi? Teen ensin niin, että ostat leveätä maalarinteippiä ja teippaat sillä ruutupaperin toisen puolen. Leikkaan terävällä veitsellä sopivan muotoisia kuviota. Tämän jälkeen vain erotat ruutupaperin maalarinteipistä ja liimaat aseeseen.
helppoa kun heinänteko, siis jos vaan miettii asiaa hetken aikaa. btw. Motonetistä saa laadukkaita matta spray purkkeja ja hintakin huomattavasti alhaisempi kuin Krylonissa. Krylonin ainoa vahvuus on loistava korkeapaine venttiili- DiguCamo :)
Kiitti, toi autto :)
- DigiCamo :)
DiguCamo :) kirjoitti:
Kiitti, toi autto :)
Ja mietinki vähä niit motonetin maalei ku ne on alle 4€ tölkki :D
- Autisti ankka
DigiCamo :) kirjoitti:
Ja mietinki vähä niit motonetin maalei ku ne on alle 4€ tölkki :D
Jos ostat motonetistä, osta niitä e colorin(?) maaleja äläkä mastoneja. Maalasin mopon katteet noilla coloreilla niin yllätyin miten hyvää jälkeä niille tulee verrattuna kalliimpaan mastoniin
- DigiCamo :)
Ei se ruutupaperi maalarin teippi juttu toimi
Ku se maalarin teippi ei lähe millään siit paperist- ..........
Kai te tiesitte, että maalarinteipistä on useampaa eri mallia. Teippien ero on lähinnä liiman voimakkuudessa ja punaisessa ja sinisessä maalarinteipissä on heikompi liima kuin siinä ihan perus "valkoisessa". Tuossa valkoisessa taitaa olla kaikista vahvin liima ja sillä saa osittain jopa kuivan maalin irti jos se liimataan suoraan päälle.
- DigiCamo :)
En muute tienny o.o ku en oo ikinä ees nähny muun värist maalarin teippii ku valkost
- ........
Ainakin Biltemassa on valkoista, sinistä ja punaista. Henk.koht en ole käyttänyt tuota metodia, koska en ole digitaalista koskaan maalannut, ihan mutulla ja havuoksilla maalaillut. Näin tuossa joku aika sitten myös sellaisen videon youtubessa jossa kaveri teippasi ilmeisesti a4:n molemmat puolet leveällä sinisellä maalarinteipillä ja leikkasi sen tämän jälkeen oikeaan mittaan ja tulosti ihan perys tulostimella kuvion, jonka sitten leikkasi irti. Täytyy etsiä se video jostain...
- ........
........ kirjoitti:
Ainakin Biltemassa on valkoista, sinistä ja punaista. Henk.koht en ole käyttänyt tuota metodia, koska en ole digitaalista koskaan maalannut, ihan mutulla ja havuoksilla maalaillut. Näin tuossa joku aika sitten myös sellaisen videon youtubessa jossa kaveri teippasi ilmeisesti a4:n molemmat puolet leveällä sinisellä maalarinteipillä ja leikkasi sen tämän jälkeen oikeaan mittaan ja tulosti ihan perys tulostimella kuvion, jonka sitten leikkasi irti. Täytyy etsiä se video jostain...
Nyt löytyi http://youtu.be/gNpcNcZeMN0
Katsoin uudestaan läpi ja kaveri käyttikin vahapaperia johon oli piirretty a4:n rajat. Tämä sitten teipattiin ja leikattiin oikeisiin mittoihin.
- DigiCamo :)
Mistäs sitä vahapaperia saa kun en ole siitäkään koskaan kuullukkaan :'D
- .........
Luulisin, että jostain askarteluliikkeistä voisi löytyä, mutta sinäänsä tuota ei tarvitse. Helpoiten tuo luulisi onnistuvan, niin että leikkaa ensin ruutupaperista erikokoisia ja näköisiä kuvioita, jotka sitten jäljentää tussilla leveän maalarinteipin päälle ja leikkaa irti, siinä sulla on suoraan hyvät sapluunat maalaamista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599