miten kertoa vanhemmille?

15vuotiaspoika

Mulla on sellanen ongelma. Oon tutustunut yhteen tyttöön netin kautta ja ollaan kikissä laiteltu viestiä jonku verran tässä kesän aikana. Kerran nähtiinkin jo ja ihan mukavasti meni. Tullaan juttuun hyvin jne jne. Ei tässä mitää vakavampaa oo varmaa syntymässäkää eikä nyt ainakaa ole tarkoituskaan. Olisi toki kiva nähdä uudelleenkin joskus.
Ongelma on että miten kertoisin tästä vanhemmilleni. Välimatkaa on vaan noin 20km ja junalla pääsee ihan hyvin. Mutta en kuitenkaan viitsisi alkaa käymää salaa siellä kun ei mulla oo muuten mitää menoja sinne. Loputtomiin en voi salailla. Vanhemmillani on melko vanhoilline suhtautumine nettiin ja epäilyttää mitä mieltä tälläsestä ovat. Pelkään että tuomitsevat kokonaan koko asian. Vai pitäisikö vaan keksiä joku tekosyy missä olisi nähnyt tai jotain.

Onko kellää vastaavaa tilannetta tai selvinnyt vastaava. Neuvoja kaivataan.

6

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Duh ;)

      No hei, sanot vaan et sä meet kaverin luo. Thats it, so simple. Jos sä kerran pääset ite junalla ja maksat vaiks ite nii mitäs sun vanhemmat on estämään sua menemästä tytön luo..? Tai siis - mua itteäni ei ainakaan vanhemmat estäis menemästä kenenkään tytön luo. Mä meen jos haluun.

      • Duh :/

        No sen vanhemmat varmast alkaa kyselee, kuka tämä kaveri on, missä tutustuitte jne.


    • (Tiedoksi: poistin toisen aloituksesi, jotta et joutuisi turhaan molemmissa päivystellä)

      Hei,

      En nyt oikein tiedä mitä sanoa, tai siis en haluaisi kehottaa sinua tekemään jotain, mikä sitten pahentaisi tilannetta.

      Ymmärrän kuitenkin tilanteesi, ja voin sanoa, että jos olisin itse samassa tilanteessa, niin en kyllä kertoisi vanhemmilleni mitään suhteen alussa. Jos ja kun suhteesta sitten todella kehkeytyisi jotain, en näkisi syytä salailla sitä, sillä vaikka vanhempani eivät hyväksyisi suhdettani "niinkin vakavaan asiaan" kuin netissä tapaamaani tyttöön, en kuitenkaan antaisi sen olla esteenä suhteen etenemiselle. Itse koen kuitenkin jo olevan tarpeeksi varttunut kyetäkseni elämään suhteessa ilman, että vanhempani puuttuvat siihen.

      En tosin osaa puhua sinun vanhempiesi puolesta, enhän tiedä kuinka he asiaan todella reagoisivat. Oma vanhempani (äitini) kyllä hyväksyisi asian.

      Kehotankin sinua odottelemaan jonkin aikaa. Seuraa, mihin suhde etenee, ja jos, mitä tietenkin toivon, alatte surustelemaan vakavasti, kerro vanhemmillesi ja pidä vakaati kantasi sinä minä se on. Tuosta välimatkasta vielä: ei se niin suuri ole ;-)

      Huomaa kuitenkin, että nämä ovat vain minun mielipiteitäni asiasta, ja kaikilla on omansa.

      Toivottavasti auttoi, ja kerro ihmeessä mitä tapahtui!

    • https://YouTube.
    • 15vuotiaspoika

      Kiitos vastauksista etenkin ysikasiforever. Näin olen ajatellutkin eä odotan vielä jonkun aikaa mitä tapahtuu. Ei tuo välimatka siis ole mikään ongelma muuten kun että ei huvittaisi keksiä tekosyitä että mihin on menossa. Pitää vielä odotella rauhassa jonkun aikaa. En sitte tiedä olisiko vaihtoehto keksiä joku juttu missä olisi jotenkin tavannut. Harrastuksen kautta tai asemalla jossai hässäkäs tai jotain

    • kyllä ne lämpee

      pyydä tyttö teille eka kyllä sun porukat tajuu et se on iha hyvä tyyppi vaik tapasitteki netis..tai si kerrot vaa et tapasitte vaik kylil tai jossai muual ku netis.ongelma ratkastu? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe