Oon n. 16 vuotias tyttö ja mulle ilmestys yht äkkiä oikean rinnan alle ihan nännin alapuolella punainen kipeä patti mikä on ihon alla ja en tiedä mistä se tuli ja miksi se tuli ni mikäköhän se mahtaisi olla ja voiko se olla rintasyöpä? :/ toivottavasti vastaatte vain asiallisesti.
En tiennyt mistä muualta kysyä
huolestunuttyttö
3
123
Vastaukset
Se on ilmiselvä rintasyöpä.
on ikävää että rintasi amputoidaan sinun ollessassi vain n.16 vuotiasAloittajalle suosittelen lääkäriä ihan vain kaiken varalta. Preppertowwzille suosittelen viemäriä ettei tarvita tuomaria.
- ajajajajaa
rintasyövässä tulee kova patti joka EI ole kipeä. se voi ihan hyvin olla tulehtunut rauhanen tai rasvapatti. katso muutama päivä lähteekö se pois, jos ei niin mene lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007