Onkos porukalla kertoa kokemuksia Erotica Shopin Multivideo/Cinema tiloista? Minkäkokonen cinema löytyy? käykö porukkaa? Minkälaiset kopit löytyy..?
Erotica Shop Kuopio
10
792
Vastaukset
- Kflflgkneldldldl
Up, olisi kiva tietää minkälaista tarjontaa tuolla olisi vasta Kuopioon muuttaneelle 20v opiskelijalle
- djddlsvv
up
edelleen olisi joo kiva tietää mitä tarjontaa löytyy - gay24vsavo
up
Tulee usein Kuopiossa käytyä niin ois kiva tietää käykö tuolla ketään ja millaset kopit ja tarjonta. - hepulix
Jos sinne tulee peeppari ja aapolappi samaan aikaan, niin tila loppuu, kun kerran mikään nettikään ei ole tarpeeksi iso näiden egoille tai heiluville virtuaalipeniksille :D
Kaikille utelijoille neuvoksi, menkää katsomaan itse, ei se meno täältä netistä selviä on sitten Kuopio, Tampere, Turku, Helsinki, Berliini tai Kanarian saaret. - xlbtmsavo
Minuakin kiinnostas käydä tutustumassa, mutta ei viittis tuhlata rahoja turhaan käyntiin jos siellä ei oo mitään tarjontaa. Pitäis junalla tulla Kuopioon ja taitaa niihin tiloihinkin pääsy maksaa jonniiverran. Nuo koodi-chatit, iskurit sun muut tuntuu olevan täynnä feikkejä niin jos joku osais kertoo tärppäiskö tuolla.
- Kuumamiessuihin
Tässä ois teille kaikkille miehille seuraa sinne erotica sex shop seuraa imen teitä gloryhole kautta ja sit voidaan myös panoa kokeilla jossain muualla paikassa ja tiedän hyvän toisen gloryhole paikan jos kiinnostaa
- RingMaster
Kyllä sieltä hyviä "löytöjä" tekee, tosin liian harvoin! Mutta aina kannattaa käydä kokeilemassa. Itse olen saanut parhaan suihin oton ikinä gloryholen kautta, meinasi jalat lähtee alta, tärinä kesti 5 min vielä sen jälkeen. Joskus sattunut todella iso seinän taakse, nam. Tosin koolla ei väliä, enemmänkin seisokilla! Taidanpa tästä lähteä koittamaan tuuriani ;-)
- xlbtmsavo
No löytykö seuraa? Ite ajattelin käydä kattoo jos sais ihan panon siellä. Paljos nuo multivideotilat maksaa?
- Kuumamiessuihin
Haluaisin imeä sua onko sulla sähköposti osoite tai käydäänkö aikuisviihde huoneessa ja imen sua siellä gloryhole kautta. Jos sulla on myös kavereita jotka haluu imettää tai panna niin mua saa vaikka kimppa järjestää tykkään kun sais monta miestä imee ja panevat mut täytteen spermaa. Tai jollain millä sais yhteyttä suhun tai kerro päivät milloin käyt siellä sit.
- Kuumamiessuihin
Kuka haluaa että imen teitä siellä gloryhole kautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822