Mä niin Tykkään kaikista pitkätukka pojista
Vastaukset 14
- bluesrockmetal
Kuuntelen metallia (ja no aika laajalti kaikenlaista bluesista ja jazzista rokin kautta äärimetalliin). Mutta ei ole pitkiä hiuksia että haista vittu sit :D
- musta\m/
No ei ne ole niin tärkeet!
Vaan luonne
- Casual Metalhead
Metallia kuunnellu 4.luokasta asti. Ei ole liehulettiä
Kuunteleen kaikenlaista metallia, hyviä esimerkki bändejä Dimmu Borgir, Disarmonia Mundi, Soilwork, In flames, Pentakill, Fintroll, Dream evil.
Olen 17-vuotias Tampereen seudulta, (käyn Tampereella koulu) olen kavereideni mukaan pervoin ihminen ketä he tietävät, olen mukava ihminen mutta pidän liikaa mielipiteistäni kiinni mikä aiheuttaa helppoa närkästymistä kavereissani. Olen lievästi tunteeton, toisin sanoen en huomaa toisista ihmisistä heidän mielentilaansa. Pidän tietokoneella pelailusta, musiikin kuuntelusta, moottoripyöristä ja sosialisoitumisesta.
Jos olet kiinnostunut niin heitäppä sähköpostia tai askia tai jtain.- Casual Metalhead
Also ois iha nicce tietää paljo sul o ikää enne ku vastaat :D
- musta\m/
Casual Metalhead kirjoitti:
Itseasiassa, heitän omani [email protected]
Jos on kiinnostusta ni ota yhteyttäMä kävin laittamassa viestiä:)
- bluesrockmetal #2
Tykkään bluesista, rokista ja metallista (niin ku toi yks toinenkin tyyppi) ja vähän muustakin musiikista. Mutta multa löytyy pitkä tukka :D
- musta\m/
Mikä Se on niin voin tulla puhuu:)
- bluesrockmetal #2
musta\m/ kirjoitti:
Mikä Se on niin voin tulla puhuu:)
lastrebel12
- infinite1
ei kyl pitkii hiuksii löydy mut kaikki metalli kyllä menee.
IRON MAIDEN ON PARAS- musta\m/
Kik?
- Tuuppari
Taidanpa tökätä tätä keskustelua ylöspäin jotta alkuperäinen postaaj alöytää kivemmin
- musta\m/
Kiitos:)
- Anonyymi
jep et oo ainoo!! jos ne viä soittaa jotai yms yms mut yleensä nää pitkä hiuksiset äijät on varattui🥲
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152160
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,511300Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861157- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 71813
- 100802
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.355720- 40711