Snow wolf m24 Army virit?

arazhr1

Olen tässä miettiny että kannattaako tuohon kyseiseen aseeseen hommata virejä? Olen ajatellu jotai n. M170 tasoa, mutta jostain luin että ei kannata tuohon aseeseen hommata kuin tark. piippu ja uus hoppikumi, en sitten tiedä... Mutta kuitenkin haluisin ihan vaa tiedustella että mitä mieltä kukin on ja kirjotelkaa ihan vapaasti mielipiteitänne. Kiitos

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      En tiedä mitä järkeä tässä nyt taas on, mutta minä viritän kaikki aseeni, pistoolit mukaan lukien. Sinä teet niin kuin sinusta tuntuu

      • Autisti ankka

        Mitkä tehoit noissa on vakiona? 140ms? Laitat vaan hyvän piipun ja hopin kuntoon ja tiivistät koko paskan niin kyllä sillä voi jo pelailla


      • ........
        Autisti ankka kirjoitti:

        Mitkä tehoit noissa on vakiona? 140ms? Laitat vaan hyvän piipun ja hopin kuntoon ja tiivistät koko paskan niin kyllä sillä voi jo pelailla

        Vakiona tuo taitaa ampua 145-150m/s (0.20g)


      • ........ kirjoitti:

        Vakiona tuo taitaa ampua 145-150m/s (0.20g)

        Vakiona noi on 120-135m/s.

        Mutta kuitenkin enlaittaisi M170 ehkä joku M160 tai M150 ja sitten hoppi ja tarkkuuspiippu. Ei tua kumminkaan semmoinen kivääri ole mihkä kauheesti rahaa kannattaa upottaa kun laadultaan aikas surkea.


      • .......
        soviet.sniper kirjoitti:

        Vakiona noi on 120-135m/s.

        Mutta kuitenkin enlaittaisi M170 ehkä joku M160 tai M150 ja sitten hoppi ja tarkkuuspiippu. Ei tua kumminkaan semmoinen kivääri ole mihkä kauheesti rahaa kannattaa upottaa kun laadultaan aikas surkea.

        Internetin verkkokauppojen myös kotimaisten mukaan tuo Snow wolfin lähdöt pyörii siellä m150 tuntumassa, mutta onko se sitten markkinamiesten puhetta, sitä en osaa sanoa kun ole oma kokemusta tuosta aseesta.


      • ....... kirjoitti:

        Internetin verkkokauppojen myös kotimaisten mukaan tuo Snow wolfin lähdöt pyörii siellä m150 tuntumassa, mutta onko se sitten markkinamiesten puhetta, sitä en osaa sanoa kun ole oma kokemusta tuosta aseesta.

        No niissä on niita eroja aikas paljon varsinkin tossa army sarjassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1290
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1117
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe