Olen tässä miettiny että kannattaako tuohon kyseiseen aseeseen hommata virejä? Olen ajatellu jotai n. M170 tasoa, mutta jostain luin että ei kannata tuohon aseeseen hommata kuin tark. piippu ja uus hoppikumi, en sitten tiedä... Mutta kuitenkin haluisin ihan vaa tiedustella että mitä mieltä kukin on ja kirjotelkaa ihan vapaasti mielipiteitänne. Kiitos
Snow wolf m24 Army virit?
6
75
Vastaukset
- .......
En tiedä mitä järkeä tässä nyt taas on, mutta minä viritän kaikki aseeni, pistoolit mukaan lukien. Sinä teet niin kuin sinusta tuntuu
- Autisti ankka
Mitkä tehoit noissa on vakiona? 140ms? Laitat vaan hyvän piipun ja hopin kuntoon ja tiivistät koko paskan niin kyllä sillä voi jo pelailla
- ........
Autisti ankka kirjoitti:
Mitkä tehoit noissa on vakiona? 140ms? Laitat vaan hyvän piipun ja hopin kuntoon ja tiivistät koko paskan niin kyllä sillä voi jo pelailla
Vakiona tuo taitaa ampua 145-150m/s (0.20g)
........ kirjoitti:
Vakiona tuo taitaa ampua 145-150m/s (0.20g)
Vakiona noi on 120-135m/s.
Mutta kuitenkin enlaittaisi M170 ehkä joku M160 tai M150 ja sitten hoppi ja tarkkuuspiippu. Ei tua kumminkaan semmoinen kivääri ole mihkä kauheesti rahaa kannattaa upottaa kun laadultaan aikas surkea.- .......
soviet.sniper kirjoitti:
Vakiona noi on 120-135m/s.
Mutta kuitenkin enlaittaisi M170 ehkä joku M160 tai M150 ja sitten hoppi ja tarkkuuspiippu. Ei tua kumminkaan semmoinen kivääri ole mihkä kauheesti rahaa kannattaa upottaa kun laadultaan aikas surkea.Internetin verkkokauppojen myös kotimaisten mukaan tuo Snow wolfin lähdöt pyörii siellä m150 tuntumassa, mutta onko se sitten markkinamiesten puhetta, sitä en osaa sanoa kun ole oma kokemusta tuosta aseesta.
....... kirjoitti:
Internetin verkkokauppojen myös kotimaisten mukaan tuo Snow wolfin lähdöt pyörii siellä m150 tuntumassa, mutta onko se sitten markkinamiesten puhetta, sitä en osaa sanoa kun ole oma kokemusta tuosta aseesta.
No niissä on niita eroja aikas paljon varsinkin tossa army sarjassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291290
- 1181117
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271798- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599