Ärsyttää olla äitipuoli

Kohta vaimo

Olen leikkinyt äiti nyt vuoden verran, mutta tuntenut miehen 5 vuotta. Meillä oli salasuhde 3 vuotta. Lpaset ovat 5 vuotta ja 8 vuotta.
Penskat oon nähny jo ennenkun muutimme yhteen noin 3 vuotta.
2 vuodessa ei ole mikäänmuuttunut, ja itse olen nyt 39 vuotta ja mies on 43 vuotta, hänen exänsä on 35 vuotta.
Mun anoppi on saanut mieheni 16 vuotiaana et on nuori anoppi, semmoinen lupsakka pyylevä lihapulla.
Ärsyttää vaan nuo lapset kun on tuossa aina tiellä ja sotkemassa perheemme rakentamista tasapainoiseksi ja suhteemme krsii.
Olen sanonut miehelle että vieläkö pitää kestää 15 vuotta tätä pyöritystä. Hän sanoi että voihan niitä käyntejä vähentää, jos minä en jaksa. No en todellakaan jaksa montaa vuotta. Mies on siitä lutunen että tekee kaikki mitä toivon ja ottaa aina sanani huomioon.
Hän sanookin että olen tärkeempi kuin yksikään hänen lapsensa, se on kiva kuulla. Kun jaksais tässä asua vielä 13 vuotta vois muuttaa muualle, kauas mihin nuo kersat ei tulisi niin usein.

29

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • looney

      Jos rakastat todella miestäsi, rakastat myös hänen lapsiaan.
      Mieti, ovathan he puoliksi häntä. Kirjoituksesi perusteella vaikutat
      hiukan narsistiselta personalta. Mies selvästi pitää sinusta, kun laittaa
      sinut jopa lastensa edelle, mietihän sitäkin. Itse lemppaisin tuollaisen akan
      mäkeen alta aika yksikön.

      • raha ratkaisee

        Eihän sillälailla ketään voi rakastaa et jos rakastat yhtä rakastat kaikkia.

        En rakasta hänen exäänsä, enkä äitiääkään vaikka miestä riakstan(rhan takia) on rikas mies. Mie työtön.

        Mut joo.. rakstanmiestä ja hänen rahojaan.


      • pyhä sylyvi

        Toisen lapsia ei voi rakastaa.


      • huiiuoooo
        pyhä sylyvi kirjoitti:

        Toisen lapsia ei voi rakastaa.

        Miksi ei? Minä ainakin rakastan mieheni ihanaa tytärtä. Ihan valtavasti. Rakastan häntä silloinkin kun hän kiukuttelee tai oikuttelee. Ja tiedän että mieheni rakastaa minun lapsiani ihan samalla tavalla.


      • Isä
        pyhä sylyvi kirjoitti:

        Toisen lapsia ei voi rakastaa.

        »Toisen lapsia ei voi rakastaa. »


        Yleensä puolisotkin ovat jonkun lapsia, joten mielestäsi puolisoaankaan ei voi rakastaa?


      • pedof--
        Isä kirjoitti:

        »Toisen lapsia ei voi rakastaa. »


        Yleensä puolisotkin ovat jonkun lapsia, joten mielestäsi puolisoaankaan ei voi rakastaa?

        Kahden aikuisen rakkaus on ihan eri ,kun toisen lapseen rakastuminen.


    • Isä.

      Mies jolle uusi puoliso on omia lapsiaan tärkeämpi, ei ole paskankaan arvoinen.

      • uusiokumppani

        Mua ihmetyttää tämä monen tarve laittaa tärkeysjärjestykseen uusi kumppani ja lapset. Miten tämmöistä asiaa voi edes verrata, koska nämä suhteet ovat niin erilaisia! Jokainen terve ihminen rakastaa lapsiaan. Tämä rakkaus on kuitenkin lajiltaan täysin erilaista kuin rakkaus omaan kumppaniin! Kysyykö kukaan ydinperheellisiltä, että rakastatko enemmän lapsiasi kuin kumppaniasi?? No ei varmaan.. mutta uusperheelliseltä sitä voi kysyä ja siinä ei ole mitään ihmeellistä.

        Aikuinen ihminen tarvitsee toisen aikuisen rakkautta ja läsnäoloa ja asioiden jakamista. Tätä tarvetta ei voi tyydyttää omat lapset. Senhän jokainen tietää! Lapset taas ovat tarvitsevia ja vaativia. Jokaiseen ikäkauteen liittyy omat haasteensa. Toki lapset antaakin paljon. Jokainen tietää, ettei se vanhemmuus aina ole herkkua.

        Kumpi on tärkeämpi ja rakkaampi, omat lapset vai oma kumppani? Minusta kysymys on aivan järjetön.. koska näitä kahta asiaa ei voi laittaa samalle viivalle.


    • Joku itteensä täynnä

      oleva narskuakka siellä rustailee minkä kerkiää. Taitaa vaan ottaa pannuun, kun asiat ovat täysin toisin, kuin kuvittelet. heh heeee

      • äiti puoli jaksaa

        No todellakin, asiat ovat huonosti jos mun kotini täyttyy miehen entisistä lapsista. Kuvittele itse olevasi äiti vieraille lapsille, jotka ievät osaa mitään, likaisia, haisevia, sottaisia, huonokäytöksisiä, koululintsareita!!! Ja munko on otettava vastuu näistä kakaroista? Ei kuulu mulle, heiän äiti se se joka kasvattaa, en minä. Mutta pakko ottaa muuten olisi kakarat hunningolla.

        Kyllä tämä äiti leikki on muuta kuin kivaa. Mutta pakko huotaa ei voi jättää kakaroita kasvattamatta toisten kakaroita.


      • lissu hei
        äiti puoli jaksaa kirjoitti:

        No todellakin, asiat ovat huonosti jos mun kotini täyttyy miehen entisistä lapsista. Kuvittele itse olevasi äiti vieraille lapsille, jotka ievät osaa mitään, likaisia, haisevia, sottaisia, huonokäytöksisiä, koululintsareita!!! Ja munko on otettava vastuu näistä kakaroista? Ei kuulu mulle, heiän äiti se se joka kasvattaa, en minä. Mutta pakko ottaa muuten olisi kakarat hunningolla.

        Kyllä tämä äiti leikki on muuta kuin kivaa. Mutta pakko huotaa ei voi jättää kakaroita kasvattamatta toisten kakaroita.

        On sulla lissu mahtava tuo mielikuvitusmaailma.
        Aina kuiteskin sinut tunnistaa.


      • Isä
        äiti puoli jaksaa kirjoitti:

        No todellakin, asiat ovat huonosti jos mun kotini täyttyy miehen entisistä lapsista. Kuvittele itse olevasi äiti vieraille lapsille, jotka ievät osaa mitään, likaisia, haisevia, sottaisia, huonokäytöksisiä, koululintsareita!!! Ja munko on otettava vastuu näistä kakaroista? Ei kuulu mulle, heiän äiti se se joka kasvattaa, en minä. Mutta pakko ottaa muuten olisi kakarat hunningolla.

        Kyllä tämä äiti leikki on muuta kuin kivaa. Mutta pakko huotaa ei voi jättää kakaroita kasvattamatta toisten kakaroita.

        »täyttyy miehen entisistä lapsista»

        Kyllä ne varmaankin ovat ihan sen miehen NYKYISIÄ lapsia. Edelleen.
        Ja jollei puoliso kelpaa lapsineen, niin kannattaa katsoa lapseton, tai sellainen jonka lapset ovat muuttaneet jo omilleen.

        Jos miehesi lapset ovat likaisia, haisevia, sottaisia ja huonokäytöksisiä, niin todennäköisesti vanhempansa ovat juuri samanlaisia, myös se sun ihana miehesi.


      • Monen unelma nainen
        lissu hei kirjoitti:

        On sulla lissu mahtava tuo mielikuvitusmaailma.
        Aina kuiteskin sinut tunnistaa.

        Tosi kiva, et tunnistat, en mie piilossa oo ollukkaan. Minusta onkiva että fanitat mua... luet juttujani, ja muutenkin olet erittäin kiinnostunut minun ajatuksistani, se on kohteliaisuus.

        Hieno juttu, jos on jotain kysyttävää, kysy, vastaan kyllä.. jos teet asiallisen kyssärin,.
        Olen erittäin fiksu ja sanon asiat suoraan.


      • naakka1
        Monen unelma nainen kirjoitti:

        Tosi kiva, et tunnistat, en mie piilossa oo ollukkaan. Minusta onkiva että fanitat mua... luet juttujani, ja muutenkin olet erittäin kiinnostunut minun ajatuksistani, se on kohteliaisuus.

        Hieno juttu, jos on jotain kysyttävää, kysy, vastaan kyllä.. jos teet asiallisen kyssärin,.
        Olen erittäin fiksu ja sanon asiat suoraan.

        Hä!!! oletko hullu , et taida edes tietää mitä fanitus tarkoittaa, mitä fiksuutta sinussa on , ei mitään, mutta ihan seko olet.


      • trait trait trallaaa
        naakka1 kirjoitti:

        Hä!!! oletko hullu , et taida edes tietää mitä fanitus tarkoittaa, mitä fiksuutta sinussa on , ei mitään, mutta ihan seko olet.

        Ehkä tiedän ehkä en... eletään kuule nyt tässä ja sinä kysyt minä vastaan... fanita minua olen sinulle suuri idoli. Kiva juttu... on hienoa että fiksuuteni on sulle suurta... kysy vastaan kun ehdin, nyt menen kokoukseen jossa käsitellään semmoista asiaä miksi jonkun on vaikea hyväksyä erilaisia mielipiteitä, juuri kuin sinusta.


      • Meelissupoismunnetis
        naakka1 kirjoitti:

        Hä!!! oletko hullu , et taida edes tietää mitä fanitus tarkoittaa, mitä fiksuutta sinussa on , ei mitään, mutta ihan seko olet.

        Lissu on onnellinen, kun hänen provoaloitukseensa on taas syntynyt tällainen ketju...

        Hän näkee kaikki faneina... Hänellä on lukuisia sivupersoonia. Todella pahoja mielenterveysongelmia, joita hän useista kehoituksista huolimatta ei hoida. Tai ehkä niille ei todellakaan ole mitään tehtävissä.


    • mieskään ei tykkää

      Onneksi mun mies jätti entiset lapset, ei ne mielle olisi mahtuneetkaan. Ja meillä kun on lapsilla säännöt ja heitä rakastetaan, on kurja jos tulee oheen lapsia jotka häiriköivät ja ovat hunningolla ja hakoteillä.
      Olen yrittänyt heitä kasvattaa mutta lopetin kun ei tule mitään.
      Nyt mieskin huomasi ettei siitä tule mitään, parempi et keskittyy mun lapsiin. Nyt ovat olleet äitinsa kanssa 2 vuotta, eikä onneksi täällä ole näkynyt. Sotkuja ei viitsi aina siivoo. tulevat sitten kun ovat isoja ja ymmärtävät olla sotkematta.

    • Trollolloooo

      Miten joku oikeasti uskoo näitä läpinäkyviä provoja? Ei voi kun nauraa.

    • Uusi & paras vaimo

      Mullekin mies sanoo, että olen lapsia tärkeämpi.

      • huiiuoooo

        Ja olet sitten sellaisen miehen kanssa? Se kertoo paljon sinusta... Yök.

        Jos minun mies sanoisi minulle, että olen hänelle rakkaampi kuin hänen tyttärensä, niin suhde olisi loppunut tasan siihen. Minulle ei myöskään mies ole koskaan tärkeämpi kuin lapset. Miehen tyttö on saanut samanlaisen ison siivun sydämestäni kuin omatkin lapseni.

        Mies on minulle rakkaampi kuin kukaan muu mies koskaan. Lasten kanssa ei kisaa pidä kummankaan edes käydä.


    • Kikuliskokulis

      No niihän ne miehet sannoo. Niille on tärkeintä kullakin hetkellä sen akan "syli" joka heidän nautintonsa tuottaa. Näin se homma luonnossakin toimii - urokset menevät mihin kikkeli osoittaa, naaraat tekee kaiken työn. AIVAN kaiken.

    • rgjfdsk7453210+3

      Juuri niin. Tuo on kuule vasta alkusoittoa. Odota kun tulee esimurrosikä ja sitten oikea murrosikä. Sitten vasta tiedät mitä on olla äitipuoli. Ja sillon kaiken lisäksi miehesikin kääntää sulle selkäsä. Sinähän sitten olet kaikkeen syypää kun murkkuikänen pistää tuulemaan.

      Niin se on aina ollu ja tulee olemaan.

    • Siemen

      Kives.

    • miem

      Eiköhän tämä alottaja ole koko ajan rustillut sellasia tekstejä jossa miehen lapset ovat ylimääräsiä perheseen kuulumattomia ja toisissa teksteissä valittaa että miehen maksamat elatus maksut kurjistaa HÄNEN lasten elämää ja miehen omat lapset vie hänen lapsilta miehen aikaa liikaa

      • miimaamii

        Tämä aloittaja esiintyy ätipuolena, isänä, lapsena milloin mitenkin. Äitipuolena esiintyessään lapset on aina liikaa, likaisia sotkijoita yms. Ei tarvitse uskoa mitä täällä aina kirjoitellaan. Ei tarvitse aina uskoa mitä tämä mielipuoli aina kirjoittaa. Negatiivista sontaa.


    • djpsrp

      Miehellesi hänen omat lapsensa ovat varmasti sinua tärkeämmät. Jos ei kiinnosta, lähe läpyttämään...Kunnon isä ei lapsistaan eroa, mutta sinuun voi kyllä jo kyllästyä.

    • Anonyymi

      Et oo Äiti vaan äitipuoli. Lapsia rakastetaan aina enemmän kuin miestä

      • Anonyymi

        ootko 7 vuotta vatkannu tätä asiaa ja miettiny? Sie kuulu eduskuntaan, siellä asiat etenee näin hittaasti.

        Mie voisin kertoo sulle kyselytunnilla ja asiaarvion ensiviikolla. Viikon päästä kirjoitan mietinnön, ja ensivuoden alusta tulee päätös.


      • Anonyymi

        Olet vähä myöhässä, ne pennut ovat jo aikuisia, ja tässä tapauksessa tuo nainen rakastu mieheen ,ei lapsiin, olis pervoa rakastua vieraaseen lapseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe