isot rinnat haitaksi?

jousi-nainen

Nyt kaikki sielun sisaret kirjottaa tähän :D
Minun asiani siis koskee rintoja,kirjaimellisesti koskee!
Joka yö joudun etsimään ensin hyvän asennon missä koittaa edes ajatella pystyvänsä nukkumaan. Aamulla kun herään,kipu on sietämätöntä!
Joudun hieromaan rintojani ja pitämään niitä käsissäni,että ei kävisi kipeää.
Nukun ilman rintaliivejä, nukun t-paita päällä yleensä. Kipua voisi kuvailla,että joku repii rintoja irti, todella ikävän tuntuinen kipu ja ainoastaan hierominen auttaa. Samoten jos olen mahallani, kipu ei tunnu silloin kun makoilen niin,Mutta kun nousen ylös niin alkaa samantien.
Mites muilla iso rintasilla onnistuu nukkuminen ? Ja millä "vaatteilla" nukutte? Oisin kiitollinen vastauksista! Jos ainakin saisi vastauksen että millä vaatteilla pitäisi nukkua että tukisi rintoja. Rintaliivit ei ole hyvä päällä,kun koittaa nukkua.

8

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samatha-rinnat

      Minä nukun kylkiasennossa,alasti,tyyny sylissä.Rinnat ovat kokoa 95 f.En pysty enää nukkumaan vatsallani niinkuin ennen.

      • jousi-nainen

        Minäkin nukun kyljelläni yleensä,ja siitä juuri rinnat ovatkin tulleet kipeäksi. Mahallani pystyn olemaan,jos kunnon tyyny jonka päälle asetan rinnat, mutta makoillessani olen vain kun koitan esim lukea,mutta nukkuminen ei onnistu. Tuota tyynyä olen koittanut pitää myös kun nukun kyljelläni, mutta yön aikana se tippuu aina lattialle.


    • fyssari

      Isorintaisen ihmisen kannaattaa öisinkin käyttää pehmeitä rintaliivejä, jotka tukevat rintoja niin, etteivät ne pääse venymään tai valahtamaan huonoon asentoon ja näin venyttämään kudoksia. silloin ei myöskään oma keho pääse painamaan rintakudosta.

    • Samatha-rinnat

      Ei niitä voi yöllä pitää,on liian ahdistavaa.Mun mies hieroo rintojani iltaisin,se on mukavaa molemmista.Ja alasti on mukava nukkua...

      • jousi-nainen

        Munkin mielestä melko epämiellyttävät :\ ja nukkuessa tykkään nukkua löysemmässä t-paidassa tai topissa,mutta ne ei sit tue rintoja yhtään.


    • nainen5

      Oletko miettinyt rintojenpienennysleikkausta? Käypä juttelemassa lääkärin kanssa asiasta.

      • jousi-nainen

        Joskus olen asiaa miettinyt, tai oikeastaan puhunut asiasta ystävien kanssa,mutta en koskaan ole kunnolla edes harkinnut asiaa. Eikö sellainen tule aika kalliiksi...?


    • Samatha-rinnat

      Mulla oli ennen kortisonikuuria ihan normaalikokoiset rinnat..ei vaivaa muuten,enkä kannat turhia leikkauksia,jos vain suinkin pärjään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe