miten teillä porukat reagoi kun jäätte/jäitte tupakasta kiinni? meillä porukat on uhannu antaa kuukauden kotiarestii jos/kun jään kiinni ja tiiän että ne toteuttaa sen...
tupakointi...
11
370
Vastaukset
- jaajaaa :D
ite oon koht 15-vuotias tyttö. Alotin polttamaan n. Vuosi sitten. Jäänyt jo 4-5 kertaa kiinni. Ensimmäisen kerran kun kävin salaa koulussa tupakalla ja jäin kiinni. XD ne huusi aikalailla ja piti 3tunnin rage saarnan... Toissa kerral uhkasivat antaa 1kk kotiarestin, kännykkä, tietokone ja telkkari kiellon. Mut eivätpä antaneet vaikka kiinni jäinki.. Kerran mun isä pisti mut polttamaan sen ja mun äidin edessä. Joka oli sinäänsä kiusallista ja helvetin koomista :D ja vaikka tietäisit että ne toteuttais sen. Ni mitä väliä? Se on sitte YOLO! :D kaikkee pitää nuorena kokeilla ;)
- 13v tyttö
mä en haluu koskaan jäähä kiinni et poltan taino en polta säännöllisesti koska ei oo hakiaa joten ainakun vaan saan tupakkaa niin totta kai
- vedävälilhenkeejarelaa
no 4-5 vuoden päästä ei teijänkää tarvii turhaa huolehtia/koti-aresteja lusia. Sit ku ootte täyttäny 18 nii tervaa keuhkoon ja siinä ei enää sitten paljoo vanhempien vinkumiset kiinnosta eikä auta. Mulle se on nykyää aika vitun sama jos jään kiinni :D itehän täytän kohta 15
kyllä mäki täytän kohta 15
- aivan vitun laitonta
Kannattaa lopettaa se pilaa keuhkot kivasti kannattaa käyttää sähkö tupakkaa
- hehheh silti :(
aivan vitun laitonta kirjoitti:
Kannattaa lopettaa se pilaa keuhkot kivasti kannattaa käyttää sähkö tupakkaa
Mä oon jääny 1 kerra kiinni. Jouduin rehtorin puhutteluun ja reksi soitti mun mutsille. Koton mun vanhemmat naurovaa ja sano saat juoda/polttaa koton älä tee sitä kavereidekans.
- hehheh silti :(
hehheh silti :( kirjoitti:
Mä oon jääny 1 kerra kiinni. Jouduin rehtorin puhutteluun ja reksi soitti mun mutsille. Koton mun vanhemmat naurovaa ja sano saat juoda/polttaa koton älä tee sitä kavereidekans.
Oon vast 12v ja vanhempani ovat juottaneet mutkännii.
Ja taas kerran kävin röögil
- Poika17v
Menin takapihalle röökille ja mutsi tuli pummaan yhen. Taisin olla 12.
- parempi flaksi
Vanhemmat ei polta, niin en viitsi polttaa itsekään. Narahtaisin heti paskanhajusta.
- jkcfgh
Oon 13v ja oon polttanu monestikkin ja en oo onneks jääny kii mutsi repis varmaa mun pään irti tai hiuksey ainaki.sit kerran meijän opettaja kysy että kuinkas moni on polttanu en kerro vanhemmille se ite oli polttanu ekan kerra 9v.mut olin ainoo joka nosti käden ylös ja sit se piti mulle jonku kehitys keskustelun
- TyperyydelleOlenVihainen
Minun eno kuoli keuhkolaajentumaan, käytännössä hän tukehtui. Makasi helteellä sairaalan kellaritiloissa ja pyyteli lääkäriltä jotain apua. Lääkäri vastasi:
- Olisit ajatellut silloin, kun opettelit tupakoimaan.
Enolla oli pitkä ja tukala kuolema. Jostain syystä en ole opetellut koskaan tupakoimaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402