Perusnokialainen?

mammalle puhelin

Mikä olisi nykyään sopiva korvaaja vanhalle Nokia 6070:lle(tjsp)?

Ehdoton vaatimus perinteinen fyysinen numeronäppis, mielellään toisistaan hyvin erottuvat näppäimet. Laitteen tuntuma tukeva eikä ihan muovinen lelu. Vanhan puhelimen kameraa on käytetty noin 2x, joten uudessakaan se ei ole prioriteettilistan kärjessä. Whatsapp olis ihan jees, mutta ei pakollinen. Sähköposti (gmail) olisi hyvä. 3g ei ole tällä hetkellä tarpeen, mutta pitäisikö sen suhteen varautua tulevaisuuteen??

515 on liian kallis. 301 taitaa olla tunnettu huonosta laadusta, onko se parantunut yhtään matkan varrella? Sitten on joukko halvempia... Onko kokemuksia, osaatteko suositella?

15

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mammalle puhelin

        Joo, no, liittymässä on tällä hetkellä Sauniksen "etanadata" eli max suunnilleen sama kuin edge:n maksimi, eikä sitä tällä erää olla päivittämässä. 3g saattaisi kuitenkin parantaa mahdollisuutta päästä käytännössäkin siihen 0,25M nopeuteen? Haussa on joka tapauksessa lähinnä puhumiseen & viestittelyyn käytettävä laite.

        Onko tuosta puhelimesta kokemuksia?


    • Voi tosiaan parantaa.

      Itselläni ei ole tuosta mallista kokemuksia mutta kun lukee tuosta linkistä palautteita niin valtaosa on positiivisia.

    • nokia 220 on ihan normaali puhelin ja haluaa vain soittaa ja tekstari lähettää

    • catonegro

      nokia 301. haluamasi ominaisuudet löytyy ja laatu on mainio. gigantista 63 €. ei ole yhtään sen huonompi tai parempi kuin muutkaan perusmalliset nokialaiset. minulla on nokia 301, ostin sen vanhan nokia 2730 classic mallin tilalle. on toiminut hyvin nyt muutaman kuukauden. olen alle 30v nuorinainen ja en todellakaan tykkää "puhelintietokoneista", minulle riitää soittaminen, tekstaaminen ja satunnaisten kuvien ottaminen kameralla.
      kyllä se 3g kannattaa olla, helpottaa kummasti kaikenlaista toimintaa. ja whatsapp löytyy ja 3g helpotaa kummasti sen käyttöä.

    • Peruspuhelimessa 3G verkolla ei pahemmin tee mitään. Sen nopeudesta kun ei saa kunnolla hyötyä.

      • justjustö

        20.7.: "3G kannattaa olla sillä muuten netinselailu on hidasta."
        6.8.: "Peruspuhelimessa 3G verkolla ei pahemmin tee mitään."

        Ja kummassakin siis aiheena peruspuhelimet...


      • justjustö kirjoitti:

        20.7.: "3G kannattaa olla sillä muuten netinselailu on hidasta."
        6.8.: "Peruspuhelimessa 3G verkolla ei pahemmin tee mitään."

        Ja kummassakin siis aiheena peruspuhelimet...

        Peruspuhelimissa ei ole niin kehittynyt selain ja rauta jotta ne pystyisi ottamaan nopeudesta kaikki hyödyt irti.


      • justjustö
        vapunen kirjoitti:

        Peruspuhelimissa ei ole niin kehittynyt selain ja rauta jotta ne pystyisi ottamaan nopeudesta kaikki hyödyt irti.

        Et tainnut tajuta omaa takinkääntöäsi...


      • justjustö kirjoitti:

        Et tainnut tajuta omaa takinkääntöäsi...

        Hyvin tajusin. Kokemusta löytyy yli 6-vuoden ajalta joten tiedän mistä puhun.


      • justjustö
        vapunen kirjoitti:

        Hyvin tajusin. Kokemusta löytyy yli 6-vuoden ajalta joten tiedän mistä puhun.

        Kokemusta ja "tietoa" on, mutta silti mieli muuttuu parissa viikossa?


      • 6363
        vapunen kirjoitti:

        Hyvin tajusin. Kokemusta löytyy yli 6-vuoden ajalta joten tiedän mistä puhun.

        Kuinka nuori vapunen olet kun puhelimista kokemusta vasta 6 vuotta?


    • turha kapistus

      Nokia 301 ei saa kunnollisia sovelluksia

      • .....

        No täs tapauksessa jos perusluuria etsii, tuskin on sovelluksilla mitään merkitystä, saako vai ei.


    • Peruspuhelimeksi siis on ok mutta ei nettipuhelimeksi. Sitävarten on tehty älypuhelimet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe