Tiedän ettei tämä kuulu tälle palstalle mutta en tiedä minne tää kuuluis. Harrastin suojaamatonta seksiä jätkän kanssa viime yönä ja heti aamulla kävin suihkussa ja pidin suihkua kauan alapäässäni että spermat lähtisivät pois. Mistä tiedän että spermat lähti pois?
help
7
126
Vastaukset
- Helppo kysymys
Hyvin toimittu. Tiedät nyt varmasti, että ne siittiöt ui jo sun munasarjoissa. Jos siellä sattuu olemaan munasolu odottamassa sopivasti, niin yhdeksän kuukauden päästä sitten synnyttämään. Onneksi olkoon tulevalle äidille!
- miana
Ei ne kaikki pesemällä pois lähde, eli nyt vaan kipin kapin apteekkiin hakemaan jälkiehkäsypillerit ja jatkossa käyttäkäähän kortsua jos raskaus ei toivottu! Ihan vaan mahd sukupuolitautienkin vuoksi!
- Vahinkoja EI!
Jos 15/35 ei kunnossa, niin kaikki mahdolliset ehkäisyt käyttöön vahinkojen välttämiseksi. Eli kortsu, pillerit, klipsit, ehkäisyvaahto, kierukka tai pessaari – kaikki!
Ja sitten vielä pidätte pullun piilossa ja kullin jätätte kusemista varten.
- olen teini
Mä en koskaan oo käyttänyt mitään ehkäisyä. En pääse käymään apteekissa ku oon kotiarestissa. Tutkein asiaa netistä ja huomasin että mun ovulaatia päivä on tänään. Tarkottaako tää että voin tulla raskaaksi vaikka suihkuttelinki itteeni kauan??
- Olet trolli
Tarkoittaa, mutta eiköhän se sama laitos joka sinut kasvatti hoida sen penikankin.
- olen teini
Olet trolli kirjoitti:
Tarkoittaa, mutta eiköhän se sama laitos joka sinut kasvatti hoida sen penikankin.
Lastani ei laitos kasvata. Vaikka laitoksessa asunkin.
- miana
Tee raskaustesti 2vko päästä ovuloinnista niin selviää oletko raskaana vai et :) ilmoittelehan miten kävi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"488683Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1465013Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset924780Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83792Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m813398Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta483303- 272840
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä332662Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html322533Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv882513