Tiedän ettei tämä kuulu tälle palstalle mutta en tiedä minne tää kuuluis. Harrastin suojaamatonta seksiä jätkän kanssa viime yönä ja heti aamulla kävin suihkussa ja pidin suihkua kauan alapäässäni että spermat lähtisivät pois. Mistä tiedän että spermat lähti pois?
help
7
145
Vastaukset
- Helppo kysymys
Hyvin toimittu. Tiedät nyt varmasti, että ne siittiöt ui jo sun munasarjoissa. Jos siellä sattuu olemaan munasolu odottamassa sopivasti, niin yhdeksän kuukauden päästä sitten synnyttämään. Onneksi olkoon tulevalle äidille!
- miana
Ei ne kaikki pesemällä pois lähde, eli nyt vaan kipin kapin apteekkiin hakemaan jälkiehkäsypillerit ja jatkossa käyttäkäähän kortsua jos raskaus ei toivottu! Ihan vaan mahd sukupuolitautienkin vuoksi!
- Vahinkoja EI!
Jos 15/35 ei kunnossa, niin kaikki mahdolliset ehkäisyt käyttöön vahinkojen välttämiseksi. Eli kortsu, pillerit, klipsit, ehkäisyvaahto, kierukka tai pessaari – kaikki!
Ja sitten vielä pidätte pullun piilossa ja kullin jätätte kusemista varten.
- olen teini
Mä en koskaan oo käyttänyt mitään ehkäisyä. En pääse käymään apteekissa ku oon kotiarestissa. Tutkein asiaa netistä ja huomasin että mun ovulaatia päivä on tänään. Tarkottaako tää että voin tulla raskaaksi vaikka suihkuttelinki itteeni kauan??
- Olet trolli
Tarkoittaa, mutta eiköhän se sama laitos joka sinut kasvatti hoida sen penikankin.
- olen teini
Olet trolli kirjoitti:
Tarkoittaa, mutta eiköhän se sama laitos joka sinut kasvatti hoida sen penikankin.
Lastani ei laitos kasvata. Vaikka laitoksessa asunkin.
- miana
Tee raskaustesti 2vko päästä ovuloinnista niin selviää oletko raskaana vai et :) ilmoittelehan miten kävi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331471Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69113541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471067- 1051028
- 68825
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117805Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799- 42786
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64755- 30691