Minttu varikolla

mä haluun samanlaise

On aika peli tämä Räikkösen muija Minttu. Lopetti jo työnsäkin lentoemona että saa vahtia Kimiä varikolla.
On aika laskelmoivan näköinen akka, on laskenut että jos pitää puutarhan tiukassa kunnossa niin ei tarvitse töihin vaivautua.

2

595

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rahastonvartija

Noita pyrkyreitä piisaa. Kuhan jaksais pitää ittensä timmissä kunnossa, nytkun ei ole elämässä muita työvelvotteita. Kuinkahan pitkän sopimuksen ovat Kimin ja Shellin kanssa tehneet? Luulen että Minttu ei Kimin perässä varikkoruusun hommia jätä, vaan jää nuohoomaan varikkopilttuita Kiminkin jälkeen.

Mintulla muutan sama keltainen kolttu jo toisessa kisassa peräkkäin...onkohan Kimi alkanu pihtaamaan rahojen kanssa? Kimihan ite kulkee Fiiatin haalareissa, ni kait se rouvakin voimsamaa verhoa pitää päällä pari kuukautta.

Nomut tää kuuluu tähän lajiin. Omasta mielestäni Kimi vaihto huonompaan, Jenni oli sentään naisellisen kaunis, tää Minttu jos joku on pyrkyrin näkönen. No ehkei Kimi ite saanut valita.

• Viimeinen kausi

No nythän on maha pystys. Siihen loppu Kimin ajohommat. No parempi niin,eihän siitä mitään tullutkaan. Onnea vaan molemmille. Kimistä tulee hyvä isä,kun pitää niin skideistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      358
      1327
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      1175
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      52
      766
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      110
      763
    8. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      686
    Aihe