On aika peli tämä Räikkösen muija Minttu. Lopetti jo työnsäkin lentoemona että saa vahtia Kimiä varikolla.
On aika laskelmoivan näköinen akka, on laskenut että jos pitää puutarhan tiukassa kunnossa niin ei tarvitse töihin vaivautua.
Minttu varikolla
2
535
Vastaukset
- Rahastonvartija
Noita pyrkyreitä piisaa. Kuhan jaksais pitää ittensä timmissä kunnossa, nytkun ei ole elämässä muita työvelvotteita. Kuinkahan pitkän sopimuksen ovat Kimin ja Shellin kanssa tehneet? Luulen että Minttu ei Kimin perässä varikkoruusun hommia jätä, vaan jää nuohoomaan varikkopilttuita Kiminkin jälkeen.
Mintulla muutan sama keltainen kolttu jo toisessa kisassa peräkkäin...onkohan Kimi alkanu pihtaamaan rahojen kanssa? Kimihan ite kulkee Fiiatin haalareissa, ni kait se rouvakin voimsamaa verhoa pitää päällä pari kuukautta.
Nomut tää kuuluu tähän lajiin. Omasta mielestäni Kimi vaihto huonompaan, Jenni oli sentään naisellisen kaunis, tää Minttu jos joku on pyrkyrin näkönen. No ehkei Kimi ite saanut valita. - Viimeinen kausi
No nythän on maha pystys. Siihen loppu Kimin ajohommat. No parempi niin,eihän siitä mitään tullutkaan. Onnea vaan molemmille. Kimistä tulee hyvä isä,kun pitää niin skideistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak614100Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka383098- 362731
- 341958
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4901600- 531524
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451432- 411340
- 691277
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216