On aika peli tämä Räikkösen muija Minttu. Lopetti jo työnsäkin lentoemona että saa vahtia Kimiä varikolla.
On aika laskelmoivan näköinen akka, on laskenut että jos pitää puutarhan tiukassa kunnossa niin ei tarvitse töihin vaivautua.
Minttu varikolla
2
585
Vastaukset
- Rahastonvartija
Noita pyrkyreitä piisaa. Kuhan jaksais pitää ittensä timmissä kunnossa, nytkun ei ole elämässä muita työvelvotteita. Kuinkahan pitkän sopimuksen ovat Kimin ja Shellin kanssa tehneet? Luulen että Minttu ei Kimin perässä varikkoruusun hommia jätä, vaan jää nuohoomaan varikkopilttuita Kiminkin jälkeen.
Mintulla muutan sama keltainen kolttu jo toisessa kisassa peräkkäin...onkohan Kimi alkanu pihtaamaan rahojen kanssa? Kimihan ite kulkee Fiiatin haalareissa, ni kait se rouvakin voimsamaa verhoa pitää päällä pari kuukautta.
Nomut tää kuuluu tähän lajiin. Omasta mielestäni Kimi vaihto huonompaan, Jenni oli sentään naisellisen kaunis, tää Minttu jos joku on pyrkyrin näkönen. No ehkei Kimi ite saanut valita. - Viimeinen kausi
No nythän on maha pystys. Siihen loppu Kimin ajohommat. No parempi niin,eihän siitä mitään tullutkaan. Onnea vaan molemmille. Kimistä tulee hyvä isä,kun pitää niin skideistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505257Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.813054Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3081612Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751214Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781156Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944