Kotisiivousta

hutilointia

Mitä järkeä on ostaa sellaiselta yrittäjältä kotisiivousta, joka ei kerkiä kuin vain keskilattiaa imuroida ja pyyhkiä, kun siivoojalla on niin kiire seuraavaan paikkaan? Sängynaluset ja nurkat ovat jääneet siivoamatta niin sitten täytyy sukulaiset tai hyvät naapurit tulla siivoojan lähdettyä ne siivoamaan. Taitaa olla parempi tällaisessa tapauksessa maksaa jollekin tutulle käteen, että tulee kunnolla kaikki tehtyä.

6

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja näin

      Jos haluaa oikeasti että talo putsataan kunnolla niin siivoojalle pitää maksaa monen tunnin työstä eikä vain yhdestä vuorosta. Muista valita sitten sellainen tuttu/naapuri joka oikeasti osaa siivota kunnolla. Yleensä ihmisen siisteystaso on sellainen että ne samat paikat jää siivoamatta mitä tähänkin asti talossasi.

      Itse tunnen ikäiseni nuoren naisen joka käy poikakaverinsa vanhan tädin luona siivoamassa viikonloppuisin, tyttö ei ole kovin hyvä/tarkka siivoamaan, mutta täti ei ole kehdannut sanoa tätä hänelle. Ole itse suorasukaisempi, ettet joudu maksamaan ihan turhasta taas kerran, jos et löydä heti hyvää siivousapua.

      • siivooja ei koti

        Itse työskentelen siivousalalla. Ihmisenä ja kodissani olen tarkka... töissä... meille on annettu aika ja paikat siivottavaksi. Paikkoja on tuhottomasti, mutta ne on käytävä oli tulos mikä tahansa. Joskus ottaa tunnon päälle.


    • Inka1

      Vaihda ihmeessä siivoojaa. Olen itse tekemässä samoin. Uskoisin, että nyt on siivoojien työt vähentyneet lama- ym syitten vuoksi. On varaa mistä valita. Miksi maksaa tekemättömästä työstä?

      • Siivoojaa vailla

        Onko kokemuksia Tampereen siivouksesta kellään? Olen miettinyt jo vähän aikaa, mutta en oikein tiedä mikä paikka olisi kannattava.


    • Edullisesti

      Kangasalan Pihapalvelu siivoaa myös Tampereella! Siivous asiakkaan toiveiden mukaan 30 e tunti, tarpeen mukaan lisänä esim rikkaruohojen nyppimistä, haravointia, rännien puhdistus yms pihatöitä. Kunnon välineet ja ammattitaitoiset tekijät.

      pihapalvelu.omasivu.fi
      [email protected]

      Löytyy myös facebookista!

      • kangasalan pihapalvelu

        En suosittele Kangasalan pihapalvelu firmaa kenellekkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe