Mitä järkeä on ostaa sellaiselta yrittäjältä kotisiivousta, joka ei kerkiä kuin vain keskilattiaa imuroida ja pyyhkiä, kun siivoojalla on niin kiire seuraavaan paikkaan? Sängynaluset ja nurkat ovat jääneet siivoamatta niin sitten täytyy sukulaiset tai hyvät naapurit tulla siivoojan lähdettyä ne siivoamaan. Taitaa olla parempi tällaisessa tapauksessa maksaa jollekin tutulle käteen, että tulee kunnolla kaikki tehtyä.
Kotisiivousta
6
181
Vastaukset
- Niin ja näin
Jos haluaa oikeasti että talo putsataan kunnolla niin siivoojalle pitää maksaa monen tunnin työstä eikä vain yhdestä vuorosta. Muista valita sitten sellainen tuttu/naapuri joka oikeasti osaa siivota kunnolla. Yleensä ihmisen siisteystaso on sellainen että ne samat paikat jää siivoamatta mitä tähänkin asti talossasi.
Itse tunnen ikäiseni nuoren naisen joka käy poikakaverinsa vanhan tädin luona siivoamassa viikonloppuisin, tyttö ei ole kovin hyvä/tarkka siivoamaan, mutta täti ei ole kehdannut sanoa tätä hänelle. Ole itse suorasukaisempi, ettet joudu maksamaan ihan turhasta taas kerran, jos et löydä heti hyvää siivousapua.- siivooja ei koti
Itse työskentelen siivousalalla. Ihmisenä ja kodissani olen tarkka... töissä... meille on annettu aika ja paikat siivottavaksi. Paikkoja on tuhottomasti, mutta ne on käytävä oli tulos mikä tahansa. Joskus ottaa tunnon päälle.
- Inka1
Vaihda ihmeessä siivoojaa. Olen itse tekemässä samoin. Uskoisin, että nyt on siivoojien työt vähentyneet lama- ym syitten vuoksi. On varaa mistä valita. Miksi maksaa tekemättömästä työstä?
- Siivoojaa vailla
Onko kokemuksia Tampereen siivouksesta kellään? Olen miettinyt jo vähän aikaa, mutta en oikein tiedä mikä paikka olisi kannattava.
- Edullisesti
Kangasalan Pihapalvelu siivoaa myös Tampereella! Siivous asiakkaan toiveiden mukaan 30 e tunti, tarpeen mukaan lisänä esim rikkaruohojen nyppimistä, haravointia, rännien puhdistus yms pihatöitä. Kunnon välineet ja ammattitaitoiset tekijät.
pihapalvelu.omasivu.fi
[email protected]
Löytyy myös facebookista!- kangasalan pihapalvelu
En suosittele Kangasalan pihapalvelu firmaa kenellekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1286458Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745772324Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461590Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141351Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881196Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045- 661038
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631022Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27998- 63956