Kotisiivousta

hutilointia

Mitä järkeä on ostaa sellaiselta yrittäjältä kotisiivousta, joka ei kerkiä kuin vain keskilattiaa imuroida ja pyyhkiä, kun siivoojalla on niin kiire seuraavaan paikkaan? Sängynaluset ja nurkat ovat jääneet siivoamatta niin sitten täytyy sukulaiset tai hyvät naapurit tulla siivoojan lähdettyä ne siivoamaan. Taitaa olla parempi tällaisessa tapauksessa maksaa jollekin tutulle käteen, että tulee kunnolla kaikki tehtyä.

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja näin

Jos haluaa oikeasti että talo putsataan kunnolla niin siivoojalle pitää maksaa monen tunnin työstä eikä vain yhdestä vuorosta. Muista valita sitten sellainen tuttu/naapuri joka oikeasti osaa siivota kunnolla. Yleensä ihmisen siisteystaso on sellainen että ne samat paikat jää siivoamatta mitä tähänkin asti talossasi.

Itse tunnen ikäiseni nuoren naisen joka käy poikakaverinsa vanhan tädin luona siivoamassa viikonloppuisin, tyttö ei ole kovin hyvä/tarkka siivoamaan, mutta täti ei ole kehdannut sanoa tätä hänelle. Ole itse suorasukaisempi, ettet joudu maksamaan ihan turhasta taas kerran, jos et löydä heti hyvää siivousapua.

• siivooja ei koti

Itse työskentelen siivousalalla. Ihmisenä ja kodissani olen tarkka... töissä... meille on annettu aika ja paikat siivottavaksi. Paikkoja on tuhottomasti, mutta ne on käytävä oli tulos mikä tahansa. Joskus ottaa tunnon päälle.

• Inka1

Vaihda ihmeessä siivoojaa. Olen itse tekemässä samoin. Uskoisin, että nyt on siivoojien työt vähentyneet lama- ym syitten vuoksi. On varaa mistä valita. Miksi maksaa tekemättömästä työstä?

• Siivoojaa vailla

Onko kokemuksia Tampereen siivouksesta kellään? Olen miettinyt jo vähän aikaa, mutta en oikein tiedä mikä paikka olisi kannattava.

• Edullisesti

Kangasalan Pihapalvelu siivoaa myös Tampereella! Siivous asiakkaan toiveiden mukaan 30 e tunti, tarpeen mukaan lisänä esim rikkaruohojen nyppimistä, haravointia, rännien puhdistus yms pihatöitä. Kunnon välineet ja ammattitaitoiset tekijät.

pihapalvelu.omasivu.fi
      [email protected]

Löytyy myös facebookista!

• kangasalan pihapalvelu

En suosittele Kangasalan pihapalvelu firmaa kenellekkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2952
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2827
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      25
      1582
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe