mitä tarvitsen aloittamiseen?

tikkari4

Aion aloittaa airsoftin. Olen ajatellut ostavani gxg maskin mutta aseesta en ole varma. Minulla on ollut jo parikin vemppu pistoolia joten haluaisin ostaa jonkun sähköaseen. Budjetti 200€ maximissa (sisältää maskin kuulat aseen jne. Joten sanokaa mitä muuta tarvitsen ja ehdottakaa hyviä aseita ja mieluiten täältä suomesta kiitos.

13

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autisti ankka

      Cyman ak, ja pussi pari g&g:n bio palloja

      • clash gamer

        Alottelijana ottaisin jonkun mp5a5 ja ostat diablo kuulia 0.20g


      • clash gamer

        Alottelijana ottaisin jonkun mp5a5 ja ostat diablo kuulia 0.20g


    • Ghjjf

      Älä osta Diabloja, sillä ne ovat järkyttävää roskaa. Jos halpoja haluat niin osta vaikka Blaster Devileitä. Älä sit myöskään osta reikäpeltimaskia, koska ne ei todistetusti kestä ellei se ole punottua verkkoa. Hyvä & halpa maski on vaikkapa Sansei SG-5.

    • tikkari4

      Onks toi empire helix thermal hyvä proairsoftist?

      • Sansei on parempi

        No sanotaan olevan huurtumaton, mutta se on vaikea tähdätä. Sansei SG-5 ei haittaa tähtäystä, ei huurru ja suojaa suun ja silmät. Sansei hämärtää vain hieman, itse en kyllä allekirjoita tätä, en ole kovin pimeässä kokeillut mutta ei oikein eroa huomaa.


    • tikkari4

      Kuulostaa hyvältä :) mutta kannattaako mun ostaa lasit (ei sankalasit sillä olen 13) alakasvosuoja ja kypärä vai maski?

      • Advisor

        Alota laseilla ja vaikka boonie tai lippis, sitten alakasvosuoja jos löydät ittes liian usein cqb-tilanteista, ja sitten kypärä.
        Kaikessa panosta laatuun. Yhteensä noihin menee 120€, mutta se on niin paljon parempi yhdistelmä kun maski. Plus maskinkäyttäjät usein leimaantuu naskeiksi, poislukien se SG-5 aito.


      • ShakeBananas
        Advisor kirjoitti:

        Alota laseilla ja vaikka boonie tai lippis, sitten alakasvosuoja jos löydät ittes liian usein cqb-tilanteista, ja sitten kypärä.
        Kaikessa panosta laatuun. Yhteensä noihin menee 120€, mutta se on niin paljon parempi yhdistelmä kun maski. Plus maskinkäyttäjät usein leimaantuu naskeiksi, poislukien se SG-5 aito.

        Advisor a.k.a höpöhöpö? Ja totta että maskin käyttäminen näyttää imo vähän naskille, vaikka sitä käyttäs aikuinen mies..


    • tikkari4

      Kiitos advisor. Voisitteko kertoo joitain suht halpoja laseja (goggles)?

      • Advisor

        Joo, nyt muutenkin tiedoksi että käytän vain ja ainoastaan yhtä nimimerkkiä tällä sivustolla, joka on tämä Advisor.
        Softaajalla en omista käyttäjää, mutta luultavasti tulee oleman sellainen tulevaisuudessa.
        BtT, Itsellä oli ennen näitä Wiley X Sabereita Loadout Masterin profile nvg lasit, helvetin pätevät mutta en tiedä laadunvalvonnasta, voi olla että on maanantaikappaleita. Itsellä ei huurtunut vaikka hikoili ku sika skenussa. Kesti M150-pyssyn 5m etäisyydeltä. Toki ESS:t on luultavasti paremmat, mutta noi kyllä yllätti. Toimii nyt rekvisiittana kypärän päällä.
        Toiset joita voin todellakin suositella on myöskin omistamani Wiley X Saberit, todella hyvät sankalasit sitten kun kasvat niihin. Niistä vaikka myöhemmin.
        ps, google on ystäväsi.


      • Autisti ankka
        Advisor kirjoitti:

        Joo, nyt muutenkin tiedoksi että käytän vain ja ainoastaan yhtä nimimerkkiä tällä sivustolla, joka on tämä Advisor.
        Softaajalla en omista käyttäjää, mutta luultavasti tulee oleman sellainen tulevaisuudessa.
        BtT, Itsellä oli ennen näitä Wiley X Sabereita Loadout Masterin profile nvg lasit, helvetin pätevät mutta en tiedä laadunvalvonnasta, voi olla että on maanantaikappaleita. Itsellä ei huurtunut vaikka hikoili ku sika skenussa. Kesti M150-pyssyn 5m etäisyydeltä. Toki ESS:t on luultavasti paremmat, mutta noi kyllä yllätti. Toimii nyt rekvisiittana kypärän päällä.
        Toiset joita voin todellakin suositella on myöskin omistamani Wiley X Saberit, todella hyvät sankalasit sitten kun kasvat niihin. Niistä vaikka myöhemmin.
        ps, google on ystäväsi.

        Lasit joita voisin suositella kaikillle on ess Icet.. Kevyet päässä, halvat ja omat on kestäny m170 pyssyä metristä :) Eikä hiflowissa maksa kuin 40e kahdilla linsseillä ja sangoilla


    • tikkari4

      Kiitos teille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe