tytöt yläkoulussa..

w sina

välillä tulee mietittyä, että miksi vain pojat tuntuu (itseni ja parin muun tytön lisäksi) oikeasti opiskelevan täällä. tytöt vaan hihittelee luokan perällä, huutelee pojille, eikä tunnu välillä osaavan edes kertotaulua.

missäköhän vaiheessa oikeasti tajutaan aloittaa se opiskelu tosissaan?

( kyllä tätä pojillakin tapahtuu, mutta paljon harvinaisempaa omassa koulussa)

12

431

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunTokaViesti

      Olen huomannut täysin saman asian vaikkei ne useimmat pojatkaan kyllä opiskele.

    • opiskeleva

      Niin.. no meidän luokalla menee samallai toi.. : D.. mut ite oon tyttö, mut keskiarvo reilusti yli 9, että...

    • skgosgsoo

      Eihän peruskoulussa opiskele kunnolla kuin ani harava! Tyttöjen ja poikien välillä en ole huomannut selvää eroa. Lukiossa taas meininki on aivan toinen; siellä yleinen asenne opiskelua kohtaan on aivan toinen, tosin löytyy niitä tunnilla nukkujiakin.

    • meiksi

      oho, meidän edellisel luokal(nyt lukioon) ni oli aivan päinvastoin! tytöt opiskeli ja pojat teki mitä teki, ei ainakaa keskittyny opiskeluu :D

    • Juvenes

      Faktahan on että peruskoulussa ei tarvitse opiskella, itse perseilin koko yläasteen ja pääsin sieltä 8.5 k.a:lla

      Nyt olen lukiossa ja olen aivan pulassa kun en ole eläessäni osannut lukea kokeisiin ja nyt niihin oikeasti tarvitsisi opiskella

    • perseilijä

      Itse perseilin vielä lukion ekan vuoden ja n.9-keskiarvo säilynyt. En ole eläissäni lukenu kunnolla kokeisiin.
      Jos pysyy hereillä oppitunnit ja viitsi seurata aikaansa edes vähän, niin yleissivistyksellä voi perseillä pitkälle.

      Tuo perseily on muute tosi hupaisa, mutta kuvaava sana.

    • Tarkkaavuushäiriöhallelu

      Okei, kuulun ite genreen vittuileva narttu, mut anyway. Mä en ees yritä panostaa tunneilla, joiden aihe ei kiinnosta mua. Osittain koska alan sillon käydä ylikierroksilla, ku oakotan itteeni keskittyy ja homma kusee minuuteissa. Osittain koska paskat maikat. Mitkä kirja aineet mua sit kiinnostaa. Kielet (englanti, ruotsi, espanja), äidinkieli ja historia. Muut onki sit niin täyttä kuraa. Puolustaudun kyl lievän ADDn diagnoosilla, mutta kyl aika monia varmaan vituttaa mun ja mun kahen frendin juttelut luokas

      • huonogenre

        Tää genre on se, jonka jäseniä kukaan ei enää peruskoulun jälkeen muista tai jos muistaa niin luokan pelleinä :/


    • jokuvaanvvvv

      Oon huomannu saman mut kyllä niissä pojissakin on niitä jotka ei opiskele mut toi tyttöjen meikkaaminen luokassa. Voiks oikeesti olla enää lapsellisempaa ja nolompaa? Tulee aina myötähäpeä tunnilla kun tietyt kolme tyttö alkaa meikkaa luokan perällä... tulee aina mieleen joku sketsisarja :D tajuaakohan ne ite oikeesti mitä muut ajattelee?

      • xdxdxdxdxd

        Samaa mieltä xd


    • Tyttö99

      Mun luokalla tytöt ovat hiljaa ja kuuntelevat tunnilla, kun taas pojat käyttäytyvät kuin ala-astelaiset vaikka menevät ysille... Repivät vaan käytäväs toisiltaan housuja alas ja puhuvat tunneilla kokoajan. Yrittävät olla hauskoja, mutta pidemmän päälle alkaa rasittaa tollanen .____.

    • Anonyymi

      Tytöt ovat ihania. Tosin yks ongelma on, nimittäin tänää meil oli aliasta koulussa, ja sitten kun yks tytöistä meni selittää, mä en pystyny keskittymään siihen mitä se sano, kun mun ajatukset olivat kokoajan sen kivoissa tisseissä. Se on muuten kiva tunne, kun ei pysty keskittyy mihinkään muuhun kuin tisseihin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe