Meillä 9,5kk ikäinen poika, joka on parin viikon ajan syönyt aika huonosti.
Ennen on syönyt hyvin, suu ammollaan ollut aina ruokaa ottamassa vastaan.
Nyt kuitenkin suu pysyy hyvinkin supussa, mutta kaikki sormiruoka kyllä maistuu. Ruokailuilla aloitetaan pilteillä, mutta parin lusikan jälkeen ei enään kiinnosta vaan on syönyt sitten leipää todella mielellään. Olen jostain kuullut, ettei leipää kannattaisi antaa paljoa sen suolan takia, joten onko jotain vastaavaa mitä antaa tarjolle?
Unohdanko jo piltit kokonaan ja annan vain sormiruokaa laajemmin? Minkä ikäisenä vauva rupeaa harjoittelemaan itse lusikalla syöntiä?
Meillä on kyllä ruokailun yhteydessä annettu lapselle oma lusikka, joka tuppaa menemään aina väärinpäin suuhun..
9,5kk syömiset
kiitos kaunis
1
122
Vastaukset
- hellettä
vaikuttaako helteet? meillä on poika tosin vasta 5kk ja ollaan harjoiteltu syömähommia vain noin nelisen viikkoa, mutta kuumimpina päivinä tulee täysi stoppi syömisiin. minä laulan ja loruttelen ja houkuttele esim. leluilla ja liikkeillä syömään ja touhussa kestää todella kauan. näin helteillä ei oikein tykkäisi tissilläkään olla, kun molemmat ollaan aina siinä hiestä märkinä. välissä jos on ollut pari viilempää päivää, niin ruoka on maittanut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"638847Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545524Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274976Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83842Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833456Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352702En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102641Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241727