Meillä 9,5kk ikäinen poika, joka on parin viikon ajan syönyt aika huonosti.
Ennen on syönyt hyvin, suu ammollaan ollut aina ruokaa ottamassa vastaan.
Nyt kuitenkin suu pysyy hyvinkin supussa, mutta kaikki sormiruoka kyllä maistuu. Ruokailuilla aloitetaan pilteillä, mutta parin lusikan jälkeen ei enään kiinnosta vaan on syönyt sitten leipää todella mielellään. Olen jostain kuullut, ettei leipää kannattaisi antaa paljoa sen suolan takia, joten onko jotain vastaavaa mitä antaa tarjolle?
Unohdanko jo piltit kokonaan ja annan vain sormiruokaa laajemmin? Minkä ikäisenä vauva rupeaa harjoittelemaan itse lusikalla syöntiä?
Meillä on kyllä ruokailun yhteydessä annettu lapselle oma lusikka, joka tuppaa menemään aina väärinpäin suuhun..
9,5kk syömiset
kiitos kaunis
1
190
Vastaukset
- hellettä
vaikuttaako helteet? meillä on poika tosin vasta 5kk ja ollaan harjoiteltu syömähommia vain noin nelisen viikkoa, mutta kuumimpina päivinä tulee täysi stoppi syömisiin. minä laulan ja loruttelen ja houkuttele esim. leluilla ja liikkeillä syömään ja touhussa kestää todella kauan. näin helteillä ei oikein tykkäisi tissilläkään olla, kun molemmat ollaan aina siinä hiestä märkinä. välissä jos on ollut pari viilempää päivää, niin ruoka on maittanut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens453005Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1322727- 1892657
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1962295Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1251750Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581179- 85969
Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll183907- 45837
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15792