Meillä 9,5kk ikäinen poika, joka on parin viikon ajan syönyt aika huonosti.
Ennen on syönyt hyvin, suu ammollaan ollut aina ruokaa ottamassa vastaan.
Nyt kuitenkin suu pysyy hyvinkin supussa, mutta kaikki sormiruoka kyllä maistuu. Ruokailuilla aloitetaan pilteillä, mutta parin lusikan jälkeen ei enään kiinnosta vaan on syönyt sitten leipää todella mielellään. Olen jostain kuullut, ettei leipää kannattaisi antaa paljoa sen suolan takia, joten onko jotain vastaavaa mitä antaa tarjolle?
Unohdanko jo piltit kokonaan ja annan vain sormiruokaa laajemmin? Minkä ikäisenä vauva rupeaa harjoittelemaan itse lusikalla syöntiä?
Meillä on kyllä ruokailun yhteydessä annettu lapselle oma lusikka, joka tuppaa menemään aina väärinpäin suuhun..
9,5kk syömiset
kiitos kaunis
1
194
Vastaukset
- hellettä
vaikuttaako helteet? meillä on poika tosin vasta 5kk ja ollaan harjoiteltu syömähommia vain noin nelisen viikkoa, mutta kuumimpina päivinä tulee täysi stoppi syömisiin. minä laulan ja loruttelen ja houkuttele esim. leluilla ja liikkeillä syömään ja touhussa kestää todella kauan. näin helteillä ei oikein tykkäisi tissilläkään olla, kun molemmat ollaan aina siinä hiestä märkinä. välissä jos on ollut pari viilempää päivää, niin ruoka on maittanut hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens2254033Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o1333487EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2952822Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2622344Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta811986Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva431689Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.511686Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531407Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu701328Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty1091158