Näinköhän Ferrarilla Räikkösen selittelyjä koko kauden ajan kuuntelevat vai onko pikku hiljaa alettava auton kulkemaan ?
Selittelyjen maailmanmestari
24
228
Vastaukset
- mällimaisteri
Sulla ainakin junkaus kulkee ilman selittelyjä, junk junk!
- mällimaisteri
Mulla ainakin junkaus kulkee ilman selittelyjä, junk junk olenhan jock jock.
Olen myös homo.
- Heikki Kova
Heikki Kovalainen Räikkösen tilalle.
- puuttini
Mietippä sitä ihan itsekseen...sinun kaltaisen paskahousun kans en sitä ala miettimään!!!
- keke r
Keskimäärin 1,9 pistettä per kilpailu on Räikkösen saldo.
Ei kovin raisua. - ygyyyyyyyyyy
Keskimäärin 1 pistettä per kilpailu on J-Pennasen saldo tumputuksessa Näinköhän kaverit selittelyjä koko kauden kuuntelevat vai onko pikku hiljaa alettava käsien toimimaan.
- Miksi, oi miksi?
Miten Räikkösen F1-ajelu liittyy Kainuuseen tai Kajaaniin? Miksi niitä pitää täällä käsitellä?
- huvittavaa
Sepä tämä kyseinen aloittaja idiootti heittää hatusta jotain eikä itse osallistu keskusteluun ollenkaan.
- uhuy
huvittavaa kirjoitti:
Sepä tämä kyseinen aloittaja idiootti heittää hatusta jotain eikä itse osallistu keskusteluun ollenkaan.
Sanos muuta ei taida joutaa tumputukselta.
- overload
Mitenkä?
Näkyyhän nuo formulat telkkarissa myös Kajaanissa.
Toki rajallisen aivokapasiteetin omaaville kajaanilaisille ei saa näköjään liian laajasti maailmankuvaa valoittaa. Heillä menee heti yli hilseen kun liikaa infoa heille tulee. Paneepa se jotkut älykääpiöt laittamaan tänne sitä yhtä ja ainoaa asiaa joka heille menee jakeluun ja heidän pieniin päihinsä mahtuu, se on tämä junkkaaminen.
- olet onanisti
mene formulasivulle onanoimaan
- Miksi, oi miksi?
Miten nimimerkki jock jockin junkkailu ja homoilu liittyy Kainuuseen tai Kajaaniin? Miksi niitä pitää täällä käsitellä?
Pitäisi nimimerkki jock jock ne omana tietonaan ja jättäisi niiden tänne suoltamisen kokonaan pois.- only rokken roll
jock jockin mielestä nämä hänen homoilut ja junkkaamiset ilmeisesti ovat hyvinkin tärkeitä kajaanilaisille
- lkoiuyt
Miksi, oi miksi?
mitä luet niitä pökiö vai kiinostaako se niin paljon.- Niin miksi oi miksi?
Kuitenkin hänen pitää klikata viesti ja kommentoida niitä.
Se jos mikä on sairasta kun ei kykene olemaan tätä tekemättä.
- perni ekkeslone
jäämies on vielä talven jäljiltä vähän jäässä ja siksi ferrari ei vielä kulje pistesijoille
- oikea jock jock
Keskittyisit siihen minkä osaat kaikkein pajhaiten: junkaamiseen, senkin mällimaisteji!
- jock jock
Tämä on sitä Täi-hiejontaa hihkaisi pennanen ja piejasi mällit !!
- mene hoitoon jock
Onko tämä jock mieleltään sairas kun se ei osaa muuta kuin näitä mälli ja junkkaus tarinoita tänne laittaa?
- kukkokala
mene hoitoon jock kirjoitti:
Onko tämä jock mieleltään sairas kun se ei osaa muuta kuin näitä mälli ja junkkaus tarinoita tänne laittaa?
SELI SELI! en usko ,että MESTARILLE pärjäätte?
- vähän
räikkönen on vähän puhuttu suomessa.
- jock jock
olen homo junk junk
- jocken joll
Sinä olet junkauksen yksiselitteinen maailmanmestaji!. -mokomakin kusenpolttama täjviö junkkaji!! :D
- vai mitä
On sillä Kimillä pikkusen isompi tili kuin Pennasella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455307
- 223774
- 233412
- 633227
- 293057
- 322829
- 322389
- 602032
Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia
Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!601974- 71741