Voisiko joku Marokossa käynyt kertoa, millaiset hinnat on Agadirin lentokentällä? Alkoholi, hajuvedet ym.?
Vai onko paras ostaa koneesta tai lentokentältä lähteissä? Entä onko siellä päässä lentokentällä jotain muuta edullista (asiallista) ostettavaa?
Kiitos asiallisista vastauksista :) !
Agadirin lentokenttä
-Hui-
2
526
Vastaukset
- Marsu
Kammattaa tilata lentokoneesta, Agadirin lentokentällä on aika kehnot valikoimat mistään.
Olin noin viitisen vuotta sitten siellä enkä nähnyt ainuttakaan kaupaa koko lentokentällä, tosin nykyään siellä voi olla, ei ole viime hetken tietoja.
Muuten kyllä Agadirissa on aika halpaa.- Al Massira
Missähän maassa olet ollut ?
Olin Al Massiran kentän avajaisissa
90-luvun alussa ja siitä alkaen siellä
on ollut tax free myymälä.
Pieni ja vaatimaton tosin.
Sillon niillä ei ollut antaa eds rahasta
takaisin vaan vaihtorahana sain punaviinipulloja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248