Kunnan asunnot, Rälssitie

Kerttulix73

Millaista porukkaa asuu?

23

2363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että silleen semmost

No mitäpä nyt vuokrataloissa yleensä. Ihmisiä. Turenkihan on monikulttuurikylä nykysin, että varautua voit ihan mihin vaan.
      Fiksuimmat mestat taitaa olla Kolokuja, Pikkukuja, Tohvelanraitti ja Juttilantie.

• Riippuu vähän

Mihinkä niistä muuttaa. Taitavat kyllä olla varsin rauhallisia nykyisin kaikki. Kyllä täällä työssäkäyväkin voi asua, vuorokausi rytmi näyttää kaikilla olevan normaali. Ei siis mitään yöllistä metelöintiä. Ei muuta valittamista kuin onneton kiinteistöhuolto ja törkeät vuokrat.

• Anonyymi

Luteita ja mustia matoja seinän välit täynnä. Menkää vaan viemään lihaa niille niin tulevat esille.

• Anonyymi

ään sora pois. Soraahan kalpalin

• kunnan asukki

Paturin alueen talot taitavat olla rauhattomimpia taloja. Vuokrat on yleisesti aika kovat. kiinteistöhuollosta ei ole pahaa sanottavaa, aina olen saanut pikaisesti ja ystävällisesti apua ongelmiin.

• öö-----???

Ei ainakaan Ratastien kunnan vuokratalon monikulttuuriset mitään häiriöitä ulospäin aiheuta, ihan fiksusti ja asiallisesti elelvät ja käyttäytyvät.

• 30 vuotta janakkalas

No sullahan on tuuri käynyt. Jotkut kun joutuu talvisin kaivamaan tien pihasta ulos vain päästäksen töihin.
      Janakkala on yks pahimmista hyvä veli verkostokylistä, missä kaikki väännetään sisäpiirin hommiksi. On iso ihme jos Janakkalan ulkopuolinen yrittäjä sisi edes jonkun diilin. Vai miksi sama kiiteistönhoitoyhtiö on voinut olla siitä lähtien, kun kunnan oma kiinteistönhoito loppui??? Ko. yhtiöhän on Tervakoskelainen yritys. Kyllä tällainen on outoa nyky kilpailutuksen aikana.

Lisäksi on ihmeteltävä myös sitä, miksei Janakkalassa rakenneta kunnan investointina yhtään uusia vuokrataloja esim Turenkiin. Vuokra-asunnoiila on hyvin paljon kysyntää nykyään ja väkilukua saa hyvin nostettua kaupunki tasolle vuorkataloinvestoinneilla.

Pakko on sanoa että on outoa hommaa.

• musta hullu idea

Mä luulen että Turenkiin ei uusia asuntoja liiemmin kaivata eikä varsinkaan kunnan rahoituksella pykättyjä. Täällä on asuntoja ihan tarpeeksi, osa varmasti jo tyhjilläänkin. Jos kunnalla olisi rahaa ylen määrin, niin ei niitä rahoja sittenkään kunnan vuokra-asuntorakentamiseen kannattaisi törsätä.

• Anonyymi

Sama se on työpaikkojen suhteen. Ulkopuoliset ei pääse töihin. Ei tänne kannate muuttaa.

• Anonyymi
        musta hullu idea kirjoitti:

Mä luulen että Turenkiin ei uusia asuntoja liiemmin kaivata eikä varsinkaan kunnan rahoituksella pykättyjä. Täällä on asuntoja ihan tarpeeksi, osa varmasti jo tyhjilläänkin. Jos kunnalla olisi rahaa ylen määrin, niin ei niitä rahoja sittenkään kunnan vuokra-asuntorakentamiseen kannattaisi törsätä.

ONHAN NE TYHJILLÄÄN KUN EI NIISSÄ SLUMMEISSA VOI ASUA. HALOO

• krappa

onpas taas katkeran kuulosta tlitystä!

• pmjnhbgfdr

Kolokujalta enempi rahattomia taksikyytiliäisiä kuin koko paturilta.Terveisin 14v taksia hml ajanu.Toki nyt on yön timoja ratastie täys,mut noilta rahat saa(tai siis jankkalan sossu maksaa)onneksi vaan olkoon rikastuksesta

• X-korttilainen

Mahtaakohan olla sinun asiasi kirjoitella näistä asioista täällä jos taksia olet
        ajanut, se vaitiolovelvollisuus näet!
        Mielestäni tässä Turengin taksipopulassa on vähän liikaa sisäsiittoisuutta. Onnek-
        si siellä on sentään muutama autoilija jotka istuvat yksikseen eivätkä märehdi ih-
        misten asioita ja eri hoidoissa käyntejä siinä kopissaan.

• Micco C:llä

Eikös tällä alueella asu pääsääntöisesti ns. vähäosaisia.

• Krakout

Muutin pois rälssitieltä kun vuokra rupesi oleen liian kova työssä käyvälle.
      Omaa maksaa samalla rahalla helposti.
      Asuntojen kunto oli melko heikko hintaan nähden.

• Asuntoja lisää!

Ei täällä tyhjillään ole yhtään kämppää. Jos olis, ne olis kongolaisia täynnä.
      Vuokra-asuntokanta on vanhaa ja rapistunutta. kaupungeissa rakennetaan kokoajan. Ja imua on. Mihin meinaatte nyt nuoren sukupolven asuttaa, kun kasvavat aikuisiksi viiden vuoden aikana? Bai päästetäänkö tämäkin väki karkaamaan muualle tuottamaan veroeuroja?

• Rälssiläinen

Rälssillä on nytkin kolme asuntoa juuri vapautunut. Tai ainakin entiset muuttaneet pois. Syystä tai toisesta...

• kohta ex-rälssiläine

Kohta entisenä Rälssitieläisenä voin sanoa että porukka on ihan jees mut asunnot on mitä on. Kosteusvaurioita ja hometta... ja näitähän ei korjata jos et ensin ota yhteyttä terveystarkastajaan. Tässäkin asunnossa on taatusti hometta. Onneksi pääsen kohta muuttamaan muualle, enkä todellakaan mihinkään Janakkalan Asuntojen kämppään! Vuokrat nousee mutta asuntoja ei kunnosteta. Pitäkööt tunkkinsa.

• Anonyymi

Niinhän mä sannoin. Hyvä kun joku uskaltaa sanoa. Ei niissä voi asua.

• Anonyymi

Hyviä ovat

• Anonyymi

Vuokratalot kerää narkkeja ja juoppoja,kiitos ei

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen asunu paturilla 25vuotta. Ihan ok talo asua. Mutta yksi ihminen pilaa koko rapun. Hän sai jo kolme varotusta. Häiriköinneistä. Minä en ollu siihen osallinen. Tämä henkilö on hajottanut ovenkarmit minulta jvuosia kestävällä hakkaamisella, tulitikku lukkopesään. Vuosia kestänyt uhkailu että hän tulee moottorisahan kanssa oven läpi ym , jopa palava tupakka postiluukusta vaan sen takia kun en avannu ovee. Olen nyt ilmottanu näistä kaikista nyk isännöitsiälle, merkkas minut roskapostix. Nyt meidän toimitusjohtaja on antanu sille varotukset anteex. Sen jälkeen se on hakannu yhden oven rikki jollain sorkkaraudalla. Se hakkaa ja potkii ovet rikki. Ei uskalla ilmottaa kun se uhkailee että hakkaa nyrkkiraudalla ym. Syy on se että se maksaa vuokraa. Jos ne häätäis sen ni ne joutuu remppaan sen asunnon ja se voi olla tyhjänä monta vuotta se kämppä. Että näin täällä. Ja mulle yritetty 2kertaa toimittaa ikivanhoja jääkaapin romuja. Nyt on 30v vanha hella missä ei mene luukku kunnolla kiinni. En saa yht kun on merkattu roskapostix.

• Anonyymi

Narkkarisekopäät pilaa rälssitien

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      7591
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5698
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      72
      3199
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2753
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1648
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1533
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    8. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      252
      1141
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      331
      1139
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1031
    Aihe