Ääntä laturista

mää

Osaako joku kertoa että miksi kännykkäni laturista, siis sellaisesta nokian uudesta litteämmän mallisesta (ACP-12E), kuuluu ääntä sen ollessa kiinni pistorasiassa. Ääni on joko tasaista piippausta tai sitten välillä piip piip piip... ääntä. Ääni on myös erilainen riippuen siitä onko laturissa kiinni puhelin vai ei. Ääni ei todellakaan ole kova vaan pitää laittaa melkein korva laturiin että kuulee mutta silti se häiritsee joskus yöllä jos kännykkä on latauksessa.

11

8575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjä

Sanoisin että ei kannata käyttää sitä jos se ääntelee. jos siitä on alle puoli vuotta kun ostit sen niin käypä siinä liikkeessä avautumassa ongelmasta ja ota laturi mukaan. jos oikein hyvin käy niin vaihtavat sen..

• Narg

Juu sama vika on mullakin, laturi inisee jos on jatkoroikas on kiinni. Samaa ongelmaa ei ole jos on suoraa seinässä. Pitänee käydä avautumassa myyjälle; puhelin on 3 kk vanha...

• mää
        Narg kirjoitti:

Juu sama vika on mullakin, laturi inisee jos on jatkoroikas on kiinni. Samaa ongelmaa ei ole jos on suoraa seinässä. Pitänee käydä avautumassa myyjälle; puhelin on 3 kk vanha...

Kyselin tos kaverilta niin silläki on sama ongelma ton saman laturin kanssa?

• ilmiö

Hakkurivirtalähteet pitävät yleensä ininää. Ennenvanhaan oli muuntajat latureissa, jotka eivät tätä tehneet.

Ei siis mitään epänormaalia, pienempi koko ja paino ajavat käyttämään muita kuin rautasydämisiä muuntajia.

• myyjäkin joskus ;)

ookei. hyvä tietää että vähän pihisee. Jos alkaa ujeltamaan suosittelen tilanteen uudelleen harkintaa. :)

• jösse
        myyjäkin joskus ;) kirjoitti:

ookei. hyvä tietää että vähän pihisee. Jos alkaa ujeltamaan suosittelen tilanteen uudelleen harkintaa. :)

vitut pikku ukot siellä hakkaa....

• Anonyymi

Voiks tää räjähtää ku inisee vammasesti ku pidän laturia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiks tää räjähtää ku inisee vammasesti ku pidän laturia

Itelläki alko just surisee toi laturi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itelläki alko just surisee toi laturi

Mulla kans. Vrm normaalia.

• Anonyymi

Ei kuulosta normaalilta. Suoraansanoen en suosittele käyttämään kyseistä laturia mikäli se pitää epäilyttävää ääntä. Kyse on erittäin todennäkösesti viallisesta laturista. Yleisesti kaikenlaisiiin epäilyttäviin sähkölaitteista lähteviin "sähkön surinoihin", vinkumisiin ja ininöihihin olisi syytä suhtautua vakavasti.Laitteessa, joka ei normaalisti pidä mitään ääntä tuollainen on merkki jonkinlaisesta sähköviasta usein usein. Itse en jättäisi epäilyttävästi ääntelevää laturia pistorasiaan kytketyksi enkä käyttäisi sitä muutenkaan. Suosittelen, että lopetat sen käytön, koska et varmaankaan halua puhelimesi hajoavan tai laturin aiheuttavan tulipaloa.

T. miksuh

• Anonyymi

Laitoit viestin menneisyyteen 18-vuoden päähän:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe