Ranska-Italia-Kroatia- Budapestistä kotiin

reppujen kanssa eu

Olemme tällä hetkellä Ranskassa. Tarkoitus olisi piakkoin lähteä italian kauttaa Kroatiaan. Olemme matkalla rinkkojen ja teltan kanssa. Meillä on aikaa matkustella noin 2viikkoa. ja tarkoitus olisi kotiin lentää budapestistä.
Mitään tarkkoja suunnitelmia ei vielä ole. onko kellään antaa vinkkejä? itse olen ensimmäistä kertaa reppureissaamassa. Kroatiassa on ilmeisesti ihan hyvät leirintä alueet. olisiko matkanvarrella jotain nähtävää.. slovenia ainakin on matkan varrella...

Kiitos kovasti!

2

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa olen itsekin juuri matkalla budapestiin mistä lennän suomeen 7.10.tällä hetkellä kosovossa ja huomenna serbiaan.olin muutaman yön monte negrossa ja alabaniassa.ainakin sarande ja tirana on ihan ok paikkoja.olen yleensä mennyt albaniaan kreikan tai italian kautta, mutta tällä kertaa tulin kroatian kautta.en oikein lämmennyt ainakaan dubrovnikille ja albaniassa hintatasokin on ihan ok.täällä sisämaassa on hieman viilämpää.ohrid järven ranta prodgares ja makedonian puolella ohrid ihan kivoja paikkoja.ekkä joku saari siinä kroatian vieressä voisi olla kivase hyvä puoli täällä kosovossa ja montenegrossa, ettei tarvitse vaihtaa euroja.
      hostell istanbull r-aseman vieressä ok.

• a-antti

Esim ...Venetsia - laivalla entisen Rooman valtakunnan Pulaan (tai muuhun Kroatian rantakaupunkiin - Slovenia; Postojnan tippukiviluolat - Ljubljana - ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9046
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3610
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2053
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      82
      1270
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1105
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1082
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1065
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66