Olemme tällä hetkellä Ranskassa. Tarkoitus olisi piakkoin lähteä italian kauttaa Kroatiaan. Olemme matkalla rinkkojen ja teltan kanssa. Meillä on aikaa matkustella noin 2viikkoa. ja tarkoitus olisi kotiin lentää budapestistä.
Mitään tarkkoja suunnitelmia ei vielä ole. onko kellään antaa vinkkejä? itse olen ensimmäistä kertaa reppureissaamassa. Kroatiassa on ilmeisesti ihan hyvät leirintä alueet. olisiko matkanvarrella jotain nähtävää.. slovenia ainakin on matkan varrella...
Kiitos kovasti!
Ranska-Italia-Kroatia- Budapestistä kotiin
2
155
Vastaukset
Heippa olen itsekin juuri matkalla budapestiin mistä lennän suomeen 7.10.tällä hetkellä kosovossa ja huomenna serbiaan.olin muutaman yön monte negrossa ja alabaniassa.ainakin sarande ja tirana on ihan ok paikkoja.olen yleensä mennyt albaniaan kreikan tai italian kautta, mutta tällä kertaa tulin kroatian kautta.en oikein lämmennyt ainakaan dubrovnikille ja albaniassa hintatasokin on ihan ok.täällä sisämaassa on hieman viilämpää.ohrid järven ranta prodgares ja makedonian puolella ohrid ihan kivoja paikkoja.ekkä joku saari siinä kroatian vieressä voisi olla kivase hyvä puoli täällä kosovossa ja montenegrossa, ettei tarvitse vaihtaa euroja.
hostell istanbull r-aseman vieressä ok.- a-antti
Esim ...Venetsia - laivalla entisen Rooman valtakunnan Pulaan (tai muuhun Kroatian rantakaupunkiin - Slovenia; Postojnan tippukiviluolat - Ljubljana - ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1615237Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv852763Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?871752Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91216- 49995
- 66912
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122893- 21893
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23888Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75873