kokemuksia reppureissusta kroatiassa. löytääkö helposti leirintä alueita? ovat minkä hintaisia jne..
telttailu
1
426
Vastaukset
- SFC 13xxx
Olimme kesäkuun Kroatiassa matkailuautolla, joten reppureissaamisesta ei ole kokemusta, mutta leirintäalueista kyllä. Eri kokoisia leirintäalueita runsaasti (pääasiassa rannikolla) - Kroatian leirintäaluekartassa on luetteloitu 260. Alueet ovat sivussa kaupunkien keskustoista; mitä isompi kaupunki, sitä kauempana alue on. Esim. Splitissä matkaa taitaa olla yli 10 km, Dubrovnikissa 5. Autolla liikkuessa alueet löytyvät helposti, sillä niillä on yleensä opastus päätieltä. Julkisilla kulkuneuvoilla liikkuessa voi joutua kyselemään. Alueisiin voi tutustua täällä: http://www.camping.hr/
Me maksoimme auton kanssa alimmillaan n. 17 euroa ja kalleimmillaan yli 30 euroa per yö. Teltan kanssa maksu on varmaankin hieman halvempi.
Jos ei mene Kroatiaan heinä-elokuussa, ei ehkä kannata raahata telttaa ja muita majoittumisvälineitä, sillä rannikon kaupungeissa näkyi olevan tarjolla runsaasti sisämajoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184