Uimarantapervot

Hyi olkoon

Varokaa vanhoja setiä, jotka tiirailevat aurinkolasiensa takaa teinien tisuleita ja kuolaavat. Eikö uimarannalla pitäisi uida eikä vaan istuskella taustalla kaikki vaatteet päällä tuijottamassa nuoria ihmisiä? Nämä pervot tunnistaa siitä, että he tulevat rannalle yleensä yksin, eikä heillä ole minkäänlaisia uimavaatteita mukana. Pää kääntyy aina sinne missä teinityttö nousee ylös viltiltä tai muuten liikkuu.

31

724

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukkis

      Sairionrannassa yks möhömaha käy kuvaamassa linnaa joka päivä ja samalla tarkastaa rannan "tarjonnan"

    • Polaroid

      Älä ole katkera feministipieru, vaikkei sinua kukaan enää tiirailekkaan.
      Totta hitossa vanhemmat ja nuoremmatkin sedät saa katsella nättejä tyttöjä kun näytillä ovat. Se on miehen ikiaikainen oikeus ja vähän velvollisuuskin.
      Ehkä sinuakin joskus hamassa menneisyydessä on joku joskus vähän sillä silmällä tiiraillut. Älä väitä, etteikö tuntunut hyvältä.

      • uimarit

        Haisevat vanhat sedät ei meitä nuoria kiinnosta, pysy kotonas käsitöissä!


      • haisuliinit
        uimarit kirjoitti:

        Haisevat vanhat sedät ei meitä nuoria kiinnosta, pysy kotonas käsitöissä!

        Ja haisevat nuoret naiset ei kiinnosta ketään ei edes lesboja . Hampaat kuin mustalaisen varpaankynnet ja suu kuin petolinnun pe-r-se .Tupakalle haiseva hengitys ,hyi saa- t -a-na . Jos kerran hajuista puhutaan . Ota sitten sellainen vaimoksi haisuttamaan kotisi.


    • Pikku pikku bikinit

      Ja likat nauttii siitä kun joku huomaa. Siksihän ne siellä rannalla käy eli esittelemässä kurviensa alkuja.

    • whitebrown

      Onneksi Linnanpuiston rannassa on naissilmillekkin tosi mukavaa katseltavaa, ei tarvitse katsella vain olmin valkoisia limanuljakoita.

    • Katse ja tuijotus

      Mistäs tiedät että tuijottaa. tuijotatko sinäkin, vai miten olet asian pystynyt selvittämään.

    • tsiikailu sallittu

      Ketjun aloittaja kyllä väärillä raiteilla. Jos ihmisiltä kiellettäisiin toistensa katselu voitaisiin yhtähyvin kieltää hengitys. Vanhat katselevat nuoria ja nuoret vanhoja. Motiivinsa kullakin.

    • hairy wrist

      linnanpuiston rannassa karvaranteiden ja kamelikuskien karkelot joka ilta, ei duunit paina!

    • joyboy

      itsekin rannalla katselen nuorempia naisia sekä milfejä, se täytyy vaan tehdä korrektisti mutta kun nämä peräkammarinsedät tuijottaa ihan suoraan ja törkeästi eivätkä itse tajua miltä se näyttää !

    • yritys,,,,

      Viime kesänä oli tällanen, Apparalla ja Aulangon järvellä. Nainen yksin rannalla menossa uimaan, tyyppi sanoo että uikkarit jäi kotiin, että voisko hän mennä uimaan silti. Sanoin että mene tuonne vaikka kävelylle hetkeks, ja tule sit takas, että mä kyllä uin nyt. Eipä siinä kauaa kakistellu, vaan lähti pois. Tyyppi odottaa, että nainen vastais tietty että ei siinä mitään, mua ei häiritse ollenkaan. Yleisillä kun nyt vaan on tapana käyttää uikkareita. Monenlaista yrittäjää on.

    • Paljastelijoita

      Pakkohan on kohteliaisuuttaan katsella, kun likat tarkoituksella keikuttaa pyrstöään ohi juostessaan ja pullat muljahtelee liian ahtaissa bikineissä.

    • eijhummarra

      Juu, eiköhän näiden möhömaha tuijottajien omat läskirinnat ole isommat kuin naisten joista he voivat vain unelmoida.

      • Kiihotun

        Sedillä isot pullottaa housuissa.


      • Canon eos105
        Kiihotun kirjoitti:

        Sedillä isot pullottaa housuissa.

        Nakuranta olis hyvä.


      • Pikkupillu
        Canon eos105 kirjoitti:

        Nakuranta olis hyvä.

        Olen 17v typy ja kiihotun kun huomaan setien pullottavan etumuksen.


    • Elämä on

      Naapurin äijä on 52-vuotias ja sillä on vajaa 20-kymppinen emäntä.Kuulemma nainen tykkää vanhemmasta miehestä kun mies tietää kuinka naista käsitellä normaaleissa päivän askareissa ja sänky hommissa tykkää siitä, että ei ole kuin ne ikäiset pojan koltiaiset jotka kerkee tekeen hommat elokuvan mainoskatkolla.Toiset vaan tykkää vanhemmista, toiset nuoremmista ja loput ikäisistään, ei se mitään epänormaalia ole.Ja suuri osa naisista pukeutuu ja laittaituu juuri sen takia seksikkään ja hyvännäköiseksi, että muut huomaa hänet, sekin on normaalia.Ja naisetkin katselee miehiä, joten..

    • Katri-helena

      Itsekin tykkään katsella nuoria miehiä, ehkä jopa koskea.

      • Hilma 90v

        Nuorten poikien kaluja on tullu tutkittua.


    • eloton

      Muutaman ruumiin meikäkin laittanut on...

    • Vanha (namu)setä

      Tänäänkin oli taas ihania nuoria misuja Apparalla. Ilokseni katselin mustien lasieni takaa ja kuolasin, kun ei meikäläisellä enää taida olla mahiksia iskeä noin nuoria. Vaikka hyvin viriili olen vielä eikä roiku maha, rasvaprosentti on lähes Stubbin luokkaa.

    • elegiaa

      Haihtuvi nuoruus niinkuin vierivä virta.
      Langat jo harmaat lyö elon kultainen pirta.
      Turhaan, ei turhaan tartun ma hetkehen kiini;
      riemua ei suo rattoisa seura, ei viini.
      Häipyvät taakse tahtoni ylpeät päivät.
      Henkeni hurmat ammoin jo jälkehen jäivät.
      Notkosta nousin. Taasko on painua tieni?
      Toivoni ainoo: tuskaton tuokio pieni.
      Tiedän ma: rauha on mullassa suotu.
      Etsijän tielle ei lepo lempeä luotu,
      pohjoinen puhuu, myrskyhyn aurinko vaipuu,
      jää punajuova; kauneuden voimaton kaipuu.
      Upposi mereen unteni kukkivat kunnaat.
      Mies olen köyhä: kalliit on laulujen lunnaat.
      Kaikkeni annoin, hetken ma heilua jaksoin,
      haavehen kullat mun mieleni murheella maksoin.
      Uupunut olen, ah, sydänjuurihin saakka!

      • Doris 16

        Vanha ( namu ) setä .Saanko silitellä kulliasi ?


    • ai että seisoo

      Missä rannalla parhaat tiput Hämeenlinnassa?

      Etsin sellaista kikattavaa pissislaumaa, joka muistaa aina teatraalisesti kohentaa liian pieniä uikkareita pakaran päälle ja tissien eteen. Ja yhtään lautaa ei ole huolittu mukaan porukkaan.

      • Tytsy 14

        Tänään vanhan sedän etumus pullotti kun olin ahvenistolla.Olen 14 ja hyvin kehittynyt ja pimppi kostui tuon sedän takia.Varmaan setä runkkaa .


      • porsaita kaikki
        Tytsy 14 kirjoitti:

        Tänään vanhan sedän etumus pullotti kun olin ahvenistolla.Olen 14 ja hyvin kehittynyt ja pimppi kostui tuon sedän takia.Varmaan setä runkkaa .

        tuo oli selvästi j-u-ti-runk-k-arin esittämää ,ei normaali tuollaista kirjoittele .Kar-v-a-p-e-rse äijä esiintyy 14 vuotiaana " Pimppinä ".
        Aikamoinen sika- possu .


    • Brutaalit juntit

      Että on paskasenlikaiset ja pervot ajatukset joillakin hämeenlinnalaisilla ja jutut näköjään sen mukaan.Oikein puistattaa, tuollaiset prutaalit juntit.

    • banjonsoittaja

      Tervetuloa syvälle joelle!

    • arse

      syvän joen perseraiskaus kohtaus on kuvattu kutalan varrella!

    • myrkytetty

      Ei mikään ihme ,kun ovat olleet " ILMAN vuosikausia ". Ovathan ainakin näkyvillä eikä jossakin pensaissa vetämässä handuun .
      Hor -haussia pitäisi olla palvelemassa halukkaita ,niin paljon jäisi seksirikoksiakin tekemättä .Hipokraattinen kirkkosysteemi antaa ainoastaan mahdollisuudet varakkaimmille päästä maksullisen naisen päälle makaamaan .Köyhempi ukko hukkuu myrkkyihinsä .

    • Kävin siikaamassa

      Kerpele siellä rannoilla mitään vähäpukeisia misuja ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe