Kissani on 5v leikattu tyttö, joka on kesälomalla maalaistalossa ja päivät pihalla. Vuorokauden reissun jälkeen kisu tuli kotiin ja hengitti raskaasti niin että suu on vähän auki ja vatsa selvästi liikkuu. Ei saata olla samassa asennossa kauaa. Ei nuku, ei syö ei juo. Puskee ja hakeutuu lähelle. Käveleskelee narussa pihalla. Kerran on aiemmin tuonut eteiseen myyrän ja kerran linnun. Pelkään kuollakseni että sillä on toksoplasmoosi, ei muuten, mutta olen itse raskaana ja ihmiselle tauti on silloin vaarallinen, tai lähinnä vauvalle! Voiko olla muuta selitystä kissan oireisiin? Perusterve hieman pyöreä kissa.
Kissan raskas hengitys
Mare1984
2
224
Vastaukset
- kiskiskisu
No ei täällä voida tietää mikä kissaa vaivaa. Mars eläinlääkäriin ja pian! Kaikkea hyvää kisulle!
- ei saa happea
Ajatteles nyt realistisesti tätä kuviota äläkä nappaa heti ekaa vaihtoehtoa. Se on sen verran harvinainen sairaus Suomessa, että aika epätodennäköistä, että olisi juuri se tauti.
On vaikea luottaa tuohon perusterveeseen kuvailmaan. Enemmänkin kuulostaa sille että hengityselimissä olisi ihan jotain vikaa tai tukos. Myös keuhkoputkentulehdus voisi olla. Älä leiki kissan hengellä, se tarttee Heti eläinlääkärin hoitoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365541Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1673191- 282577
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4512384- 2012285
- 1811802
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1211399Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361212Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985