Voiko joku ystävällinen kertoa, kuinka pitkä matka Makarskan Rivierasta on Plitviceen ja pääseekö sinne ylipäätään helposti julkisilla vai onko parempi vuokrata auto? Tai onko mahdollista mennä esimerkiksi junalla joka taitaisi olla nopein?
Kiitos etukäteen vastauksesta mikäli jollakin on tietoa :D
makarskan rivierasta plitviceen?
Apuva!
2
271
Vastaukset
- Kukkaistyttö vaan
Moi!
Viime kuussa käytiin :)
Me vuokrattiin auto, ajettiin ensiksi Krkan vesputouksille, kierreltiin 5 tuntia ja sit ajettiin illaksi Plitviceen. Siellä yövyttiin hotellissa (820kunaa...) Ja seuraavna päivänä kierrettiin koko vesistö-alue, noin 6-7 tuntia.
Ajomatka oli ehkä 4 tuntia.
Plitviceen en nähnyt retkiä myytävän makarskan alueelta. Krka:lle oli, mutta en ymmärrä miten sen kerkee muka kiertää reilussa tunnissa, joka ois ollut perilläolo aikaa. Ei todellakaan, no kerkee nähdä sen pääkohdan, ja uida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368