Mua pelottaa

epätoivoinen

Mun isä tuli kissoille allergiseksi ja meillä on kissa. Nyt mä pelkään et ne lopettaa mun kissan joka on mun ensimmäinen lemmikki ja aivan ihana.
Se ei edes ole sisällä paljoo ja jos on ni mun huoneessa mut silti mä oon kuullu kun mun äiti puhuu kuiskaten puhelimeen täst jutust.
Mä pelkään niin paljon et joku kerta kun tuun koulusta niin sitä ei enää oo,niin kävi mun kannillekkin.
Mun vanhemmat on ihanii ja tykkää eläimistä meil on kaks koiraa ja asutaan maalla.Mul on tosi hyvät välit mun vanhempiin ja kaikkee,mut jos ne lopettaa mun kissan poissa ollessani ni mä voin sanoa jo nyt et mä en tuu puhumaan mun vanhempien kanssa pitkään aikaan.Sen teon jälkeen mun ja niiden välit on rikki kokonaan.
Ja mulla on siihen hyvä syy,mä annoin jo kerran anteeks mun kanin lopettamisen.Toista anteeks antoo on turha odottaa.

2

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kro

Ennen kuin täysin terveen kissan lopettaa, kannattaa ehdottomasti kokeilla etsiä sille uusi koti.
      Parhaassa tapauksessa se saa kodin jostain läheltä ja voit ehkä käydä katsomassa kissaa uudessa kodissaan.
      Jos ette itse onnistu löytämään kisulle uutta kotia kannattaa ottaa yhteyttä paikalliseen eläinsuojeluyhdistykseen ja pyytää heiltä apua.
      Kerroppas vanhemmillesi näistä vaihtoehdoista :)
      Tuskin kovin moni eläinlääkärikään ihan tervettä kissaa muutenkaan noin vain lopeta.
      Tsemppiä!

• naturechild

Jos sinulla on hyvät välit vanhempiisi, miksi et ota asiaa puheeksi?
      Kysyt mitä he ovat asiasta mieltä, ovatko he päättäneet jotakin?
      Huonoin vaihtoehto olisi ajatella, että kissaa pidettäisiin entistä enemmin ulkona, kun kissahan on lemmikki ei HYÖTYELÄIN jolle annetaan vain se ruoka ja katsotaan että perustarpeet tulee tyydytetty.

Onko isältäsi testattu allergeenit eli onko allergiaa tutkittu, meinaan todella harvinaista on, että yhtäkkiä tulee allergia eteenkin, kun on tottunut eläimiin varmaankin tuo isäsi.
      Mahdotonta se ei ole, mutta ei kovin yleistäkään.
      Maalla monesti vanhoihin rakenteisiin tulee homeitiöitä/pölyä joka voi reagoida samalla tavalla, kuin eläinallergiat.

Mieti tuota uudelleen sijoitusta ja esitä se yhtenä vaihtoehtona, keskustele, ole mukana päätöksessä.
      Onnea matkaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6673
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5037
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3289
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3158
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2338
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1696
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1331
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1282
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1196
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      964
    Aihe