Kelpaisinko tytöille?

seuraa etsivä

Olen miettinnyt lähi-aikoina mitä tytöt ajattelee minusta, niinkuin et alkaisiko seurestelemaan? Olen 175cm pitkä, 14 vuotias, lyhyet vaaleenruskeet hiukset, paino 80kg, tumman-ruskeat silmät. en ole laiha enkä läski vaan siitä väliltä. Harrastuksina käyn vähän väliä salilla, salibandy ja laskettelu. Luonteelta olen hieman ujo, punastun helposti, en suutu pienestä ja huumoritajuinen. Jos joku kysyy mistäpäin olen niin etelä-savosta.

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäsevain

      aww kuulostat ihanalta :) olisin sua 4 senttii lyhyempi

      • seuraa etsivä

        oletko muuten mistäpäin?


    • sweet16

    • hhhauqqiz

      Liian urheilullinen, et vissiin pelaa videopelejä joten nope, ja et vissiin ymmärtäis mun shaissee läppää, ja oot aika lyhyt :D next pls

      • akgah

        Tarkalleen ottaen missä etelä savon kaupungissa ?


      • xohis

        Eliks, oon 17v poju, 183cm, pelaan videopelejä vähän turhankin paljon, steamissa joku ~60 peliä ja xboxille löytyy melkeen samanverran. Ja paskaa läppää ymmärrän ihan tarpeeksi :--D voitinks jotain? ja ei, en ole ylipainoinen


    • tytsy99

      Kuulostat kivalta:) haluuks tulla juttelee?:)

    • Aikaläskioot...

      Jos tyttö painais 5kiloo rnemmän kuin pituus -100, tulis hirvee haloo.....

      • äzädäfäädääd

        Mul o 159pituus ja 65kg paino :D en oo läski vaan isoluinen :)


    • uuuh

      pojat kelpaa aina töttösille ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe