Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lapsi kielimatkalle

Ceccis

Tyttäreni haaveilee kielimatkasta joko brightoniin tai torquayniin kesällä 2015
Onko kokemuksia kohteista ja kumpaa suosittelette isäntäperhettä ja asuntolaa??
Ja muutkin kokemukset kiinnostaa..
Tytär tällä hetkellä lähdössä "yksin" matkaan, eli ei ole saanut kaveria mukaan.
Oisko täällä Kouvolan seudulla ketään innostunutta tyttöä/poikaa suunnitelmissa lähteä silloin matkaan?? Ois voinut suunnitella reissua yhdessä. :)
Tyttäreni nyt 14v.

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YasmineR

      Hei! En ole vanhempi, enkä ole lähdössä kielimatkalle, mutta koska olen itse ollut niin voin vähän vastailla :) Eli olin itse 15-vuotiaana pari viikkoa EF:n kielimatkalla Brightonissa vuonna 2011. Asuin asuntolassa, jota itse pidän parempana vaihtoehtona kuin isäntäperhettä. Itselläni oli ainakin niin että yläkerrassa oli ruotsalaisia, naapuritalossa norjalaisia ja vastapäätä espanjalaisia. Isäntäperheisiin tulee samaan asuntoon ehkä kolme, kun asuntoloissa on vähän enemmän valinnanvaraa kavereissa ja pystyy paremmin tekemään porukassa kaikkea (kuten esim pelaamaan vesisotaa, heh). Brighton oli lämmin, kivoja kohteita/aktiviteetteja ja mukava ostarikin löytyi.. :D Lisäksi, vaikken itse ole kaikkein sosiaalisimmasta päästä, oli ihmisiin hurjan helppo tutustua :)

      Jos aiheeseen haluaa tutustua lisää, voi esitteen tilata sivuiltani http://my.ef.com/chotta jolta löytyy myös sähköpostiosoitteeni jos haluaa kysellä lisää :)

      • Kiitos Yasmine infosta! :)
        Tääl kielimatka tyttärelle varattu kesälle 2015 Torquayhin, ja myös asuntolaan hän majoittuu. :) Kaikki tuntuu viel kaukaiselta, mutta voipi ensi kesänä olla jännät paikat-3vk ero, huiiiii :) :)


    • Ef_ambassador

      Hei!
      Itse olen ollut kielimatkalla kaksi kertaa ef:n kautta ja lähdin molemmille matkoille "yksin", mutta my.ef.com sivun kautta aloin tutustumaan muihin kielimatkalaisiin ja lentokentällä tunnistin pari "tuttua" joiden kanssa olin jutellut aiemmin. Ensimmäiselle matkalle lähdin vähän jälkeen kun olin täyttänyt 15 vuotta ja taisin olla nuorin meidän ryhmästä mutta myös muita saman ikäisiä löytyi pari muuta. Että kyllä hän tulee varmasti saamaan kavereita! Ef on toiminut minun osaltani loistavasti ja voin lämpimästi suositella tuota järjestöä! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe