aapelin pelit

Voi elämä

en van käsitä miksi en onnistu saamaan firefox selaimessa enää asetuksia niin että pääsisin pelaamaan pelejä?? java on ja adobe on puuttuuko jotain ja mistä tiedän mikä java pitää olla ja mitä tarkoittaa java tuki ? Mistä voi katsoa onko Java tuki kytketty päälle?

29

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi elämä

      ei auttanut asiaa, mutta kiitos! :) :(

    • a. pippuri

      Osoitepalkin vasempaan reunaan ilmestyy 1 tai 2 leegon näköistä palikkaa, vaikkapa siitä.

    • voi elämä

      Kiitos en tajua.. ei vaan lataa

    • puttaaja von II

      Kävinpä juuri tällä LXLE foksilla vetäsemässä minigolfin surkealla tuloksella.
      Tässä siinä osoitepalkin vas. reunassa esiintyy IcedTea-Web jolle piti antaa lupa ja sitten toimi.

      "The IcedTea-Web project provides a Free Software web browser plugin running applets written in the Java programming language and an implementation of Java Web Start, originally based on the NetX project. "

    • voi elämä

      tähänkö loppuu mun elämä kyllä on köyhää tietotekniikka ja ihmisten tietämättömyys .... alkukantaista .... :( :( :(

    • voi elämä

      Siis en halua olla teille kiittämätön vaan kun olen hyvin pettynyt...kun en keksi miksi ei pääse peleihin vaikka neuvojanne olen noudattanut...Kiitos

      • LXLE

        Asenna käyttis jolla sinne pääsee. :)


    • Onko Java päällä Firefoxsin liitännäisissä?

      • voi elämä

        mistä sen näkee siellä onko se päällä vai ei?


      • voi elämä

        menin sit sen toisen javan kohdalla liitännäisistä laittamaan kohdan ettei käynnistä koskaan niin hävisi molemmat javat ja nyt en saa asennettua mitään... miksi ihmisille pitää tehdä näin ..tämä on mulle niin tärkeä ainoa asia mitä minulla voi olla päästä aapeliin tiettyyn peliin tiettyjen ihmisten kanssa ---


    • Tuosta linkistä.

    • voi elämä

      se ei anna mun asentaa java runtime environment jota se vaatii nyt..... koneeni ohjelmissa on jo java update 65 ja joku toinenkin ....en ymmärrä

      ku joku jaksais vääntää rautalangasta mulle miten ??

    • LXLE

      Poista koneelta kaikki vähänkin Javaan viittaava ja mene Aapelin sivulle peleihin jolloin se tarjoaa liitännäistä ladattavaksi.

    • voi elämä

      Aapelin selainasetuksissa näkyy että minulla on kaikki ok, java ja se toimii ja adobe flash. Java platform SE 7 näkyy osoiterivin palikan valikossa ja sen kohdalla on valonta salli ja muista valinta samoin kun on adobe flashinkin kohdalla, mutta en tiedä pitäiskö sen java platformin reagoida jos klikkaan siitä kun adobe flash on kyllä tummempi ,jos joku kattois omasta koneelta ja kokeilis klikata niitä?

      Unity Web Player 4.5.0 and lower (click-to-play), Windows has been blocked for your protection, tämä ei toimi lisäosissa, voikohan se vaikuttaa ettei aapeli lataannu loppuun pelin kohdalla? Se jää vaan junnaamaan paikalleen ja siihen jää ikkuna jossa lukee että peli lataantuu.... :(

    • Hyvin toimii Aapelin pelit Firefox 31 versiolla ja Java 8 update 11 versiolla. Pelin lataamisvaiheessa piti vain antaa lupa Javalle ja sen jälkeen se toimi.

      • voi elämä

        Mikä versio Firefox 31:stä? aurora beta 9 ..?


    • Valmis versio.

      • voi elämä

        Nyt kaikki on sit englannin kielellä miten saan suomenkielelle työkalut ym? Ja mikä on valmis versio??


    • Valmis versio on siis se virallinen versio Firefoxsista. ( Eli ei beta tai muu joissa voi olla bugeja). Tuo 31 päivittyi Firefoxsin asetuksista ja kieli pysyi suomena.

      Firefox kannattaa asentaa uudestaan suomenkielisenä jos sen kieli vaihtui.

    • voi elämä

      Ok ja kiitos vapunen , pelastit minut .. :) Pääsin peliin ..nyt vain firefox uusiksi.. Hyvää kesää otan yhteyttä jos tulee ongelmia :)

    • Ole hyvä!

      • voi elämä

        Ongelmia tuli..poistin ja latasin uudelleen uusimman firefoxin. Neuvoisitko miten saan sen firefox 31 ladattua firefoxin asetuksista?


      • voi elämä

        Mutta nyt se ei lataa aapelia..


    • Mitä se ilmoittaa tai mikä ikkuna tulee jos avaat Aapelin pelin?

      • voi elämä

        Nyt hoksasin ja peli toimiii..kiitos..menin tuolle sivulle minkä linkin annoit ja siellä luki että kopioi tämä tai jotain ja aloin kopioimaan ja niiin nyt on se uusin versio eli asiat kunnossa.. toivottavasti tästä on muillekkin hyötyä ... :)


    • mkutre

      Mulla ei lataannu java, vaikka poistin entisen ensin. Se lataa javaa kyllä Mutta, kun yritän pelata, tulee teksti lataa java, enkä siis voi pelata. En tiedä miten pitäisi toimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe