Oudoimmat paikat runkkaukselle

Hmmmm

Kertokaapas teidän oudoimpia paikkojanne. Ketään ei kiinnosta koulun vessat ja isovanhempien mökit koska ne on jo kuultu, pälä pälä. Eikä myöskään julkiset vessat. Tarkotan jotain _tosi_ outoa.

10

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erityisopetuksessa

      Tuli kerran vedettyy erikoisopetusta varten tarkoitetussa luokassa. Olin kuitenkin yksin opiskelemassa.

    • Aaaaahh

      Minä taas olen runkannut yöllä järvellä veneessä, julkisella uima-rannalla ja jalkapallokentällä.. Ja nämä kaikki ovat siis tapahtuneet yöllä, kun kukaan ei ole häiritsemässä :D voi että kun on ihanaa olla ihan alasti ja runkata ihan omassa rauhassa vielä näin lämpiminä kesäöinä

      • yöt kylmiä

        Suomessa ei ole lämpimiä kesäöitä. Päivisin saattaa olla lämmintä mutta yöllä on viileää. Olet siis ollut yöllä ulkona? Aivan.

        Mä haluan mennä etelän maahan, jossa on yöllä ihanan lämmintä ja silti pimeää ja musta tähtitaivas..


    • fueller

      Golf-radalla tuli vedeltyä muutama kesä sitten. Kerran runkkasin duunissa kahvihuoneessa pikaiset juuri ennen muiden kahville tuloa.

    • okkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      hyi miten teillä on pokkaa???? entä jos joku näkee

    • Hälläväliä

      Kuiteski joku nähny, mutt mitä sitten, hälläväliä-asenteella vaa vaikka Presidentin talon eessä... ;)

    • hyihiyih

      Olette iljettäviä. Kiva varmasti sille joka näkisi teidät touhussa. Heti ensimmäisenä tulisi mieleen jos näkisin jonkun runkkaamassa julkisella paikalla, että toi on varmasti joku kehitysvammanen

    • hornybottom

      Runkkasin poikakaverin kahvikuppiin töissä

    • oulubi

      höpö tällä viikolla ollut tosi lämpimiä öitä luontorunkkauksiin ja muita ollut myös samalla asialla kiimasta ja yleensä johtaa imuihin molemmin puolin

    • Skype aika outo

      Skype :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe