Kaukkari munanjatkeena

silmät auki

Nuori mies ja kaukasiankoira. Netissä retostelee "bad ass dogilla", "Harrastukseni on jatkossa etsiä rotikoita ja taistelukoiria kaukkarini kanssa ja antaa niille opetus."

Kyseinen koira huhujen mukaan ulkomaan tuonti, ei kotimaiselta kasvattajalta.

6

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo kyseinen tyyppi on kaukkaripiireissä hyvin tiedossa, ja monessa muussakin yhteydessä... ja monella eri nimellä. Googleta Jopomies. Koiraansa on koittanut myydä jo jonkin aikaa ja kyllä, se on ulkomaantuonti kun yksikään suomalainen kasvattaja ei tuolle tyypille koiraa myy... eikä edes moni ulkomainenkaan.

• arvatenkin

Kuinkahan pilalla mahtaa koira olla, ei taida pärjätä sen kanssa?

• caucasiansd

Kaveri voisi hakea kesäduunia Itä-Ukrainasta, ilmatorjunta-ohjusjoukoista. Sellainen BUK-ohjuksen käyttöpäällikkö.

• russian with love

onko teistä miten moni perehtynyt kaukkarin alkulähtökohtiin..? onko ne kauravellin ja yrjölän puuron saattelemia vauvoja? miten veikkaatte että pennut kasvatettiin venäjällä? eri poteroissa näkemättä emoa tai veljiä. korvat ja häntä poistettii itse käsin pyörittämällä. että älkää koittako ees tehdä koirasta sohvapottua. suurin osa on siinä "omasta mielestään onnistunut" ..mikä tarkoittaa alkuperäisen käytön tuhoutumista hilijallensa. sitten ollaan niin kovia kun on taas yksi asia jalostettu pilalle paskaksi.kiitos teille "niin kasvattajat"

• plaaplaaplaaplaa

jatkoa.. sen eikä monen muunkaan laumanvartijan lauma ole aina vain ihminen. ei laset ei perheen auto. se on jotain ihan muuta ja kun sitä ei enää ole,koira tekee sitä toisella tiedistamattomallaaan tavalla. me olemme vieneet siltä sen työn ja ympäristön ja vielä vaadimme sitä käyttäytymään kuin soturi ja vaikenemaan kuin muuli. mikään vaan ei tunnu riittävän. ensin viedään luonto ja kohta vaaditaan takasin ja sitten viedään uuestaan.päättäkäääää

• Anonyymi

Sekopäiltä pitäisi estää kaukareiden hankinta. Moiset kusipäät pitäisi olla suojelupoliisin tarkkailussa.
      Kaukasian paimenkoira on hieno koira, mutta väärissä käsissä tappaja. Sopii sinne, missä susista on vaaraa. ja vastuulliselle isännälle, joka osaa sitä hallita.
      Itsellä on ollut useita isoja koiria, mutta kaukasian paimenkoiran isännäksi minusta ei olisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      308
      3044
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe