Nuori mies ja kaukasiankoira. Netissä retostelee "bad ass dogilla", "Harrastukseni on jatkossa etsiä rotikoita ja taistelukoiria kaukkarini kanssa ja antaa niille opetus."
Kyseinen koira huhujen mukaan ulkomaan tuonti, ei kotimaiselta kasvattajalta.
Kaukkari munanjatkeena
6
185
Vastaukset
Tuo kyseinen tyyppi on kaukkaripiireissä hyvin tiedossa, ja monessa muussakin yhteydessä... ja monella eri nimellä. Googleta Jopomies. Koiraansa on koittanut myydä jo jonkin aikaa ja kyllä, se on ulkomaantuonti kun yksikään suomalainen kasvattaja ei tuolle tyypille koiraa myy... eikä edes moni ulkomainenkaan.
- arvatenkin
Kuinkahan pilalla mahtaa koira olla, ei taida pärjätä sen kanssa?
- caucasiansd
Kaveri voisi hakea kesäduunia Itä-Ukrainasta, ilmatorjunta-ohjusjoukoista. Sellainen BUK-ohjuksen käyttöpäällikkö.
- russian with love
onko teistä miten moni perehtynyt kaukkarin alkulähtökohtiin..? onko ne kauravellin ja yrjölän puuron saattelemia vauvoja? miten veikkaatte että pennut kasvatettiin venäjällä? eri poteroissa näkemättä emoa tai veljiä. korvat ja häntä poistettii itse käsin pyörittämällä. että älkää koittako ees tehdä koirasta sohvapottua. suurin osa on siinä "omasta mielestään onnistunut" ..mikä tarkoittaa alkuperäisen käytön tuhoutumista hilijallensa. sitten ollaan niin kovia kun on taas yksi asia jalostettu pilalle paskaksi.kiitos teille "niin kasvattajat"
- plaaplaaplaaplaa
jatkoa.. sen eikä monen muunkaan laumanvartijan lauma ole aina vain ihminen. ei laset ei perheen auto. se on jotain ihan muuta ja kun sitä ei enää ole,koira tekee sitä toisella tiedistamattomallaaan tavalla. me olemme vieneet siltä sen työn ja ympäristön ja vielä vaadimme sitä käyttäytymään kuin soturi ja vaikenemaan kuin muuli. mikään vaan ei tunnu riittävän. ensin viedään luonto ja kohta vaaditaan takasin ja sitten viedään uuestaan.päättäkäääää
- Anonyymi
Sekopäiltä pitäisi estää kaukareiden hankinta. Moiset kusipäät pitäisi olla suojelupoliisin tarkkailussa.
Kaukasian paimenkoira on hieno koira, mutta väärissä käsissä tappaja. Sopii sinne, missä susista on vaaraa. ja vastuulliselle isännälle, joka osaa sitä hallita.
Itsellä on ollut useita isoja koiria, mutta kaukasian paimenkoiran isännäksi minusta ei olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672