Mitä sanoa idolille?

Eli siis, taas perjantaina tapaan lempibändini erään festivaalin meet'n'greet -tilaisuudessa. Olen tavannut kyseisen bändin jäsenet, he muistavat minut jo nimeltäkin yms. Yli 20kertaa olen heidän keikoilla käynyt. Tämä yhtye on auttanut minua vaikeina aikoina, ja vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaa, niin musiikillaan he pelastivat minut. Noniin, eli nyt on pitkästä aikaa mahdollisuus tavata heitä niin etteivät hypi lavalla, ja haluaisin kertoa heille siinä parin minuutin aikana kuinka tärkeitä he ovat minulle. Mutta miten? Miten minä sanon sen ytimekkäästi ja kumminkin aidosti, että he oikeasti ovat tietämättään auttaneet minua. En kumminkaan haluaisi antaa myöskään mitään hullua fanityttö kuvaa itsestäni.
0390
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Kommentoi aloitusta

Epätoivo kirjoitti:

Eli siis, taas perjantaina tapaan lempibändini erään festivaalin meet'n'greet -tilaisuudessa. Olen tavannut kyseisen bändin jäsenet, he muistavat minut jo nimeltäkin yms. Yli 20kertaa olen heidän keikoilla käynyt. Tämä yhtye on auttanut minua vaikeina aikoina, ja vaikka kuinka kliseiseltä kuulostaa, niin musiikillaan he pelastivat minut. Noniin, eli nyt on pitkästä aikaa mahdollisuus tavata heitä niin etteivät hypi lavalla, ja haluaisin kertoa heille siinä parin minuutin aikana kuinka tärkeitä he ovat minulle. Mutta miten? Miten minä sanon sen ytimekkäästi ja kumminkin aidosti, että he oikeasti ovat tietämättään auttaneet minua. En kumminkaan haluaisi antaa myöskään mitään hullua fanityttö kuvaa itsestäni.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu