Kannattaako ostaa eläinkaupasta vai kasvattajalta gerbiili En ole itse hankkimassa mutta minun kaveri...
Kannattaako ostaa?
12
279
Vastaukset
- Satu
Saa valmiiksi käsitellyt gerbiilit ja ovat saaneet elämälleen alun hyvissä käsissä. Ainakin luulisin niin.
- LuLu
Mutta eikös kasvattajalta saa vain tietyn värisiä gerbuja??? Ainakin yhes kirjassa sanottiin...
- Satu
LuLu kirjoitti:
Mutta eikös kasvattajalta saa vain tietyn värisiä gerbuja??? Ainakin yhes kirjassa sanottiin...
..mut ei niillä kasvattajilla pelkästään yhden värisiä gerbiilejä aina ole kasvatuksessa. www.gerbiiliyhdistys.net -sivustosta saa hyvää tietoa gerbiileistä ja niiden hoidosta ja sieltä löytyy myös kasvattajalista, josta voi katsoa lähipaikkakuntiensa kasvattajat ja myös näkee värit joita kyseisellä kasvattajalla on.
- Satu
Satu kirjoitti:
..mut ei niillä kasvattajilla pelkästään yhden värisiä gerbiilejä aina ole kasvatuksessa. www.gerbiiliyhdistys.net -sivustosta saa hyvää tietoa gerbiileistä ja niiden hoidosta ja sieltä löytyy myös kasvattajalista, josta voi katsoa lähipaikkakuntiensa kasvattajat ja myös näkee värit joita kyseisellä kasvattajalla on.
www.gerbiiliyhdistys.FI se oli eikä .net
- Maisa
Kasvattajalta saat rekisteröidyt, terveistä vanhemmista olevat, valmiiksi kesyt ja varmasti sitä sukupuolta mitä haluat olevat poikaset puolet halvemmalla kuin eläinkaupasta.
- LuLu
toiset sanovat että eläinkaupasta toiset kasvattajalta... Jos ostaa eläinkaupasta se tietenkin riippuu mistä eläinkaupasta... Mutta kaverini sanoi että aikoo ostaa kasvattajalta! Ensin se sano että kysy kummalta hankkisin vaikka on jo päättäny! No ei voi mitään. Kiitos kaikille vastaneille!
- Gerbu
No mun mielestä se on iha sama mistä ostaa. Itse ostin eläinkaupasta. Jos en väärin oo ymmärtäny niin halvempiahan ne eläinkaupassa on.
- amadomio
Meillä kajaanissa maksaa kaksi gerbaa eläinkaupassa 23,50 euroa ja minä myyn poikaset 10 eurolla.
- Inka:)
amadomio kirjoitti:
Meillä kajaanissa maksaa kaksi gerbaa eläinkaupassa 23,50 euroa ja minä myyn poikaset 10 eurolla.
Yleisin gerbujen myyntihinta on eläinkaupassa 20e/nenu, kun kasvattajat myyvät gerbiileitä 9-12e hintaan. :)
- Gerbu
Inka:) kirjoitti:
Yleisin gerbujen myyntihinta on eläinkaupassa 20e/nenu, kun kasvattajat myyvät gerbiileitä 9-12e hintaan. :)
Mä ostin eläinkaupasta gerbun 10 eurolla ja yhellä kasvattajalla ne oli päälle 10 euroo... Kai niitä sit on kaiken hintasia...
- Gerbun omistaja... :D
Gerbu kirjoitti:
Mä ostin eläinkaupasta gerbun 10 eurolla ja yhellä kasvattajalla ne oli päälle 10 euroo... Kai niitä sit on kaiken hintasia...
Mä ostin gerbun kasvattajalta ja se antaa hyvää tietoa heti alkuun, jos on ekat gerbut... :D
Jos etsii jotain tiettyä väriä, niin etsii sellaisen kasvattajan jolla on haluamaasi väriä. :D Mun kaksi gerbiiliä maksoivat yhteensä 15 euroa.... :D Kerbujahan pitää olla aina kaksi samassa häkissä tai itse asiassa terraariossa. :D - Gerbun omistaja... :D
Gerbu kirjoitti:
Mä ostin gerbun kasvattajalta ja se antaa hyvää tietoa heti alkuun, jos on ekat gerbut... :D
Jos etsii jotain tiettyä väriä, niin etsii sellaisen kasvattajan jolla on haluamaasi väriä. :D Mun kaksi gerbiiliä maksoivat yhteensä 15 euroa.... :D Kerbujahan pitää olla aina kaksi samassa häkissä tai itse asiassa terraariossa. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461