Yritettiin mieheni kanssa lasta koko viime vuosi mutta ei onnistuttu. Tämän vuoden maaliskuussa minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen monesta paikkaa lukenut että sen takia on myös vaikeaa tulla raskaaksi. Lopetettiin yrittäminen heti maaliskuussa ja päätettiin että nyt meillä alkaa uusi elämä. Ollaan laihduttu 20kiloa kummatkin ja nyt alkoi meidän uusi yrittäminen. Ovulaationi oli maanantaina ja nyt vaan odotellaan että alkaako kuukautiset vai ei :) On tää odottaminen vaan niin jännää aina. Onko täällä monella kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamista vaikeuksista kun on yritetty lasta? Kuinka kauan yrititte kun onnistui? Haluan kuulla kokemuksia jne :)
Kilpirauhasen vajaatoiminta!!
2
153
Vastaukset
- mallu 45v
On kokemusta kilpparivajaatominnasta ja lapsettomia loppu iän. Pitää vain elää omaa elämää ja nauttia siitä mitä on. Kilppariongelmat yleisiä nykypäivänä nuorilla. Monilla menee vanhempana tauti ohi ja saavat lapsen, minulla ei mennyt. Mutta hyvä näin. Yritimme lasta 25v sitten.
Mikähän näitä kilpparivaivoja aiheuttaa? Vuorotyö? - .-.
Täällä myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä sekä valitettavasti myös ylipainoa on.. Kesäkuussa aloitettiin vauvan yrittäminen, yksi kierto siis vasta takana ja toista odotellessa, toivottavasti ei menkat alkaisi.. :)
Olen myös lukenut kilpirauhasen yhteydestä lapsettomuuteen, mutta se oli käsittääkseni niin että jos ei ole lääkitystä ja arvot paljon vinksallaan niin sitten taitaa olla turha toivo? Keskenmenon riski on siis suuri. Itsellä takana lääkitystä vasta 4 kuukautta, joten aika uusi juttu on täällä. Mutta pidetään peukut pystyssä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2542497puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292138Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2491546Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561525- 621390
- 751242
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431075- 681069
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361021