Yritettiin mieheni kanssa lasta koko viime vuosi mutta ei onnistuttu. Tämän vuoden maaliskuussa minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen monesta paikkaa lukenut että sen takia on myös vaikeaa tulla raskaaksi. Lopetettiin yrittäminen heti maaliskuussa ja päätettiin että nyt meillä alkaa uusi elämä. Ollaan laihduttu 20kiloa kummatkin ja nyt alkoi meidän uusi yrittäminen. Ovulaationi oli maanantaina ja nyt vaan odotellaan että alkaako kuukautiset vai ei :) On tää odottaminen vaan niin jännää aina. Onko täällä monella kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamista vaikeuksista kun on yritetty lasta? Kuinka kauan yrititte kun onnistui? Haluan kuulla kokemuksia jne :)
Vastaukset 2
- mallu 45v
On kokemusta kilpparivajaatominnasta ja lapsettomia loppu iän. Pitää vain elää omaa elämää ja nauttia siitä mitä on. Kilppariongelmat yleisiä nykypäivänä nuorilla. Monilla menee vanhempana tauti ohi ja saavat lapsen, minulla ei mennyt. Mutta hyvä näin. Yritimme lasta 25v sitten.
Mikähän näitä kilpparivaivoja aiheuttaa? Vuorotyö? - .-.
Täällä myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä sekä valitettavasti myös ylipainoa on.. Kesäkuussa aloitettiin vauvan yrittäminen, yksi kierto siis vasta takana ja toista odotellessa, toivottavasti ei menkat alkaisi.. :)
Olen myös lukenut kilpirauhasen yhteydestä lapsettomuuteen, mutta se oli käsittääkseni niin että jos ei ole lääkitystä ja arvot paljon vinksallaan niin sitten taitaa olla turha toivo? Keskenmenon riski on siis suuri. Itsellä takana lääkitystä vasta 4 kuukautta, joten aika uusi juttu on täällä. Mutta pidetään peukut pystyssä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352