Yritettiin mieheni kanssa lasta koko viime vuosi mutta ei onnistuttu. Tämän vuoden maaliskuussa minulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen monesta paikkaa lukenut että sen takia on myös vaikeaa tulla raskaaksi. Lopetettiin yrittäminen heti maaliskuussa ja päätettiin että nyt meillä alkaa uusi elämä. Ollaan laihduttu 20kiloa kummatkin ja nyt alkoi meidän uusi yrittäminen. Ovulaationi oli maanantaina ja nyt vaan odotellaan että alkaako kuukautiset vai ei :) On tää odottaminen vaan niin jännää aina. Onko täällä monella kokemuksia kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamista vaikeuksista kun on yritetty lasta? Kuinka kauan yrititte kun onnistui? Haluan kuulla kokemuksia jne :)
Kilpirauhasen vajaatoiminta!!
2
158
Vastaukset
- mallu 45v
On kokemusta kilpparivajaatominnasta ja lapsettomia loppu iän. Pitää vain elää omaa elämää ja nauttia siitä mitä on. Kilppariongelmat yleisiä nykypäivänä nuorilla. Monilla menee vanhempana tauti ohi ja saavat lapsen, minulla ei mennyt. Mutta hyvä näin. Yritimme lasta 25v sitten.
Mikähän näitä kilpparivaivoja aiheuttaa? Vuorotyö? - .-.
Täällä myös kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsivä sekä valitettavasti myös ylipainoa on.. Kesäkuussa aloitettiin vauvan yrittäminen, yksi kierto siis vasta takana ja toista odotellessa, toivottavasti ei menkat alkaisi.. :)
Olen myös lukenut kilpirauhasen yhteydestä lapsettomuuteen, mutta se oli käsittääkseni niin että jos ei ole lääkitystä ja arvot paljon vinksallaan niin sitten taitaa olla turha toivo? Keskenmenon riski on siis suuri. Itsellä takana lääkitystä vasta 4 kuukautta, joten aika uusi juttu on täällä. Mutta pidetään peukut pystyssä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075728- 835097
- 1394486
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542899
- 532802
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006