se hänklätin joka tunkee näitä yleistä koirista tälle palstalle. On varmaan se sama joka poisteli jokaisen jutun jonka oli kirjoittanut sellainen jonka naama ei miellyttänyt.
Seriffi heti siirtämään höpöhöpö koirajaarittelijat roskakoriin ja silppurilla vielä perään =)))
jotain rajaa sentään.
Kuka se on
3
80
Vastaukset
- oletko peruna
kuka itse olet ?
- moon mä
No juu just. Voiko tyhmempää kysymystä kukaan tehdä. Mars sinne perunanaama missä aurinko ei paista eikä kuu kumota..Pöö ..;D
- Sinä se olet!
Mikähän idis sinä sitten olet, ensin kysyt ja sitten vastaat omaan kysymykseesi.
Onko siellä 'yleistä koirista' naamatkin näkyvillä, jos kerran naama ei miellyttänyt ?
Jo sinä et ole mikään komentamaan ja määräilemään ketään, et etenkään 'sherifiä', minulla on tunne että joutaisit sinä höpö höpö itse sinne roskikseen ja silppuria perään =))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Bus Fi Jaanalta onnistui kusetus
Bus Fi Jaana Bernadotte-Colangelo päätti hoitaa sitten Nykissä perheensä raha-asiat kerralla reilaan veronmaksajien ylen401548- 1341503
Voitko kertoa milloin tapasit
ihmisen, joka muutti elämäsi kulkua jollakin tavalla ja pääsitkö jo eteenpäin vai jäitkö jumiin? 🖤611264Joko kyllästyttää ?
Tämä nillitys siitä mitä palstalla saa ja ei saa tehdä? On jo niin vanha juttu rekatut vastaan anot. Aivan turhaa sha2231098- 821058
Kiuruveden pohjasakka.
Mitä ovatkaan taas saaneet aikaiseksi ja riehuneet, kun puskaradiossa kysellään . Tulisin opettamaan tavoille, mutta kun191042- 46975
Tuliko mies yllätyksenä
etten oo niin helppo ja kiltti, kuin ehkä luulit? Kiltti ja lempeä ulkokuori, mutta kuitenkin oma tahto :)67915- 57862
- 38837