Nyt on aloittanut sellainen grynderifirma että koko Luumäki pelastuu. Rakennetaan halleja ja kerrostaloja ja kaikkea. Homma on jo alkanut... feispuukissakin oli jo sähköjohdon kuva. Kyllä sitä kehtaa katsella semmoista.. ja eristelevyäkin..
Taavetti pelastui !
9
448
Vastaukset
- erkkiesimerkki2
tarkoittaako että kun facebookissa näet kuvan niin koko Luumäestä tulee suurkaupunki kuten lappeenranta?
- lyö ittees päähä
gryndaaja oot iha vitu tyhmä :D
- Gryn de ri.
Jokuhan tässä selvästikin on tyhmä... vaan kuka?
- The_grynder
Gryn de ri. kirjoitti:
Jokuhan tässä selvästikin on tyhmä... vaan kuka?
Selviskö kuka on tyhmä?
- gryn deeeri
ei tainnu... mitä urontielle näkyy ja voi päätellä niin eka laajennus aloitettu ennenku koko homma on valmis. tiedä sitten.
- Näiden varassa??
Unohtu kuulemma veski tehdä...
- juuu,
Voi olla että pelastui jollain tasolla , j.n. ei saanut lupaa turve tuotanntoa laajentaa. niin eipä hän omilla rahoilla ois sitä tehnyt , toisten rahoja hyvä törsäillä.
- selkis
juu, tiedetään että toisten rahoilla j.n . huuhailee sitä sun tätä.
- pelastuitaiei
Polttavat kaikki (myrkylliset?) raksajätteet paikalla.. lieneekö kovin laillista touhua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924