Budjettipopitusta

juna

Oon ostamassa poppikoneita 300e budjetilla ( vahvarin hinta), joten sanokaapas ammattilaiset että kannattaako ostaa 2x 10" vai 1x 12"

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lbs

      2x10" ois enemmän kartiopinta-alaa ja ne sais soimaa stereona

      • Eierkkimerkki

        Miksi subit pitäisi soittaa stereona?
        Aloittajalle sanon että laita ihan mitkä tahansa, käytettynä irtoaa tuohon summaan jo hyvätkin vehkeet. Asenna, kuuntele ja säädä niitä vuosi ja olet helvetin paljon viisaampi sen jälkeen.


      • lbs
        Eierkkimerkki kirjoitti:

        Miksi subit pitäisi soittaa stereona?
        Aloittajalle sanon että laita ihan mitkä tahansa, käytettynä irtoaa tuohon summaan jo hyvätkin vehkeet. Asenna, kuuntele ja säädä niitä vuosi ja olet helvetin paljon viisaampi sen jälkeen.

        Henk. koht. suosin stereosubeja, mielipiteitähä nämä


      • Auto-Antero
        lbs kirjoitti:

        Henk. koht. suosin stereosubeja, mielipiteitähä nämä

        Minä suosittelen asentamaan diskanttisubit eteen tuulilasin etukulmiin, midisubit etuoviin ja bassosubit (väh. 4 kpl 32") symmetrisesti takakonttiin ja hattuhyllylle.

        Näin jumputus kerää respektiä ja facepalmia.


    • kokemusta on

      juupa juu.. osta samantien 2x12 ja vahvari. tua on helvetin hyvä paketti tua gas 212 ja gas pro 1000d. 499e uutena ja soi helvetin hyvin. vaikka kaikki sanoo että pelkkää paskaa on ni älä usko. suurin osa joka sanoo tuota ei ole edes ikinä kokeillut kyseisiä laitteita vaan jatkavat jonku muun sanomisia joka on säätänyt vahvarin päin v...a ja käräyttänyt subbarit. moni hifiliike suosittelee tuota pakettia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe