Töissä tienreunassa käveltyäni löytyi tienreunasta pieniputkilo jonka sisällä oli viesti että olin löytänyt geokätkön. Luki näin että CG 4WXWM VIRSTANPYLVÄÄT ja lisäksi päivämääriä.
Itse en harrasta lajia joten mihin putkilon vien ja vai onko roskiskamaa?
4WXWM
4
236
Vastaukset
- Löytämäsi putkilo
Kuulunee tuommoiseen kätköön:
http://www.geocaching.com/geocache/GC4WXWM_virstanpylvaat
Omistaja on vienyt uudet kätkön paikalleen, mutta välitän tämän keskustelun linkin hänelle niin voi tehdä harkintansa mukaan.
Kiitokset kuitenkin löytäjälle, koska olet nähnyt asian eteen vaivaa. - no pärkle
Sinulle se voi olla roskiskamaa mutta yleensä todellinen arvo on 20 eurosta ylöspäin jos sen sisällä on kulkia/kolikko tai useampia. Alle 20 euron tavaran voi pitää itsellään lakien mukaan mutta yli menevät pitäisi toimittaa poliisille löytötavaratoimistoon. Parempi toki jättää paikoilleen tai jos siitä on haittaa pyrkiä ottamaan yhteyttä kätkijään kirjautumalla geocaching.com sivustolle.
- QnQQ
Tässä taisi olla joku viesti jossa oli sposti osoite. Tulen ensiviikolla savoon päin ja voisin siihen abclle kiikuttaa. Vai onkobparempia ideoita?
QnQQ kirjoitti:
Tässä taisi olla joku viesti jossa oli sposti osoite. Tulen ensiviikolla savoon päin ja voisin siihen abclle kiikuttaa. Vai onkobparempia ideoita?
ABC tai Shell, kumpikin käy. Laitatko spostiini tattari(at)suomi24.fi viestiä niin sovitaan tarkemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131