Erittäin vaikuttava laulaja....

Marmar ja marmar

...on mielestäni Suvi Teräsniska! Katsomassa viimeeksi Keuruulla ja eipä mitään lisättävää. Seuraavaksi kuulenkin taas Kotkan meripäivillä - Hän kun osaa laulaa sekä esiintyä ja eläytyä!

5

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2500

      Olen samaa mieltä, kaiken lisäksi kauniskin...

      • Hyi olkoonkin

        On kaiken lisäksi rumakin! Yäk!!!


    • Hyvä Suvi! :)

      Samaa mieltä minäkin. Tuttavallisen ja mukavan oloinen, sopivan vanttera naapurintyttö, joka ei tee suurta numeroa itsestään, lavallakaan. Jotkut väittävät ettei laulu muka menisi aina ihan nuotilleen, mutta se on kateellisten puhetta. Ja sattuuhan sitä oikeille laulajillekin!
      Suvin urasta voidaan kiittää Lindholmin Ollia, johon nuori Suvi tutustui Yö-yhtyeen keikoilla kulkiessaan. Monein yöllisten (ammatillisten) keskustelujen kautta sitten Suvin ura rupesi pikkuhiljaa urkenemaan.
      Hienoa!

    • Hyi olkoonkin

      Todella syvältä oleva muka laulaja! Ei ole lavalaulajaksi luotu. Ja mikä diivaiija muutenkin! On ihan kuin Paula Koivuniemi kakkonen. SAmanlainen ekeilykin ja yleisön aliarnvioiminen. Matkii kaikessa Paulaa! Yäk, koko tympeä muka laulaja! Ei kiinnosta ja ihmettelen, miten suomalaiset tuollaista diivailua ja tympeää ääntä edes viittii kuunnella ja vielä arvostaa!

    • armo

      Tuolla muut artistit sivustolla moitittiin kun Suvi e itse sanoita tai sävellä musiikkiaan. Aika vähän kai niitä kokonaan kaiken itse tekemiä artesteja on.

      . Valtavan kauniita ja upeita ovat monien Suvin laulujen sanat , eli hyvin on myös sanoittaja tiennyt ja tuntenut Suvin tyylin. Lauluäänikin Suvilla on erilainen sellainen joukosta hyvin edukseen eroittuva. En kyllä Paulaa yhtään hänen äänessään huomaa Hyvä laulaja on myös Johanna

      Kirjoitan runoja ja laulaakkin osaan ihan hyvin, mutta kyllä ne pari runoa kotikokoukseen on toinen säveltänyt ja laulanutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1629
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1361
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1061
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      5
      945
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      932
    Aihe