Olipa kerran mies nimeltä Rissanen. Hän oli tehtaassa siivoojana.
Kerran sinne tuli George Bush vierailulle ja johtaja esitteli hänelle paikkoja. Kun Bush huomasi Rissasen hän sanoi: "Moro Rissanen mitä äijä?" Johtaja ihmetteli tuota ja kysyi Rissaselta mistä tämä voi Bushin tuntea. Ja siihen Rissanen vastasi että ollaan käyty yhdessä Golfaamassa. Myöhemmin Putin tuli tehtaaseen vierailulle ja johtaja esitteli tälle paikkoja jolloin Putin huomasi taas Rissasen ja huusit että: "Moro Rissanen! Mitäs äijä?" Ja johtaja oli ihan äimänä, että mistä tuo Rissanen voi Putininkin tuntea? Ja tuhon Rissanen vain sanoi että: "Käytiin joskus yhdessä kylpylöissä." Sitten Rissanen sanoi että tunnen minä muuten Paavinkin. Tuota johtaja ei sentään uskonut, ja ehdotti Rissaselle
että lähdetään vatikaaniin ja se kumpi on oikeassa maksaa matkat. Rissanen suostui ja niinpä he lähtivät. Vatikaanissa he menivät sitten katsomaan
kun Paavi piti puhettaan. He seisoivat ihan takarivissä mutta Paavi huomasi
heidät silti ja huusi: "MORO RISSANEN! Tuu tänne pitämään mun kanssa puhetta!"
Ja niimpä Rissanen meni ja kun hän tuli takaisin, hän löysi johtajan tajuttomana
lattialta. HÄn elvytti johtajan ja kysyi: "Ei kai se nyt noin kamalaa ollut
että minä Paavin tunnen?" Johtaja sanoi et ei se niin kamalaa ollut mutta tossa
oli pari Kiinalaista jotka kysyivät, että kuka tuo pipopäinen jätkä tossa
Rissasen vieressä on?
rissanen
^^word-up^^
5
2145
Vastaukset
- :-))
kiva että tältä vitsipalstalta löyty ihan oikeesti vitsikin! aloin olla jo vähä epäileväinen että tokkopa tarvii tulla uudestaan katteleenkaan,,, hjuva!!
Aijai ku mä tykkään tästä vitsistä.
- Anonyymi
Hyvä vitsi, mutta siinä on ihan totuuspohjaakin. Se mitä ihminen tekee työkseen, ei välttämättä kerro yhtään mitään siitä todellisesta ihmisestä.
Kiitos hyvistä nauruista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578427Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123279Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262450Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010