hei.kun joka tuutista näitä liittymiä nykyään on.niin mikähän nyt olisi sitten hyvä?sonera kypsyttää"mutta teineillä on tekstiviesti 1000viestiä kuukaudessa sisältyy 10e.perusmaksuun ni hyvä liittymä.onko muilla näitä?jne!
känny liittymät
sonera-kypsä
6957
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 6
Vanhimmat
http://www.vertaa.fi sivuilla on kännykkäpuheluiden laskuri jossa voit vertailla mitä nykyisellä puhe ja tekstari määrällä soittelu maksaa.
Saunalahdella on jouku "tekstariliittymä" 9€/kk ja 1000 viestiä : )
Kannattaa ottaa Cubio Save-liittymä. Puhelut kaikkiin liittymiin kaikkina aikoina vain 7,5 senttiä/minuutti. Samoin tekstarit vain 7,5 senttiä/kpl. Ei taida löytyä halvempaa GSM-liittymää tällä hetkellä Suomessa.
Yksi mielenkiintoinen linkki on: www.gsmvertailu.fi
Tosin se ei ota huomioon mm. Soneran 1 e/sunnuntai etua. Toisaalta se ei osaa laskea muiden palveluiden kuten saldorajoituksen hintavaihtelua.
Esimerkiksi Saldorajoitus maksaa soneralla melkein 2 euroa/kk, dna:lla 0 euroa/kk.
Eli tätä palvelua ei kannata missään nimessä ottaa tarkkana hintavertailuna mutta suuntaa antava se on. Oma (sonera) kännylasku oli n. 13-14 e/kk nyt kun vaihdoin uuteen DNA:n Onni liittymään lasku on pudonnut n. 8-10 e/kk.
Hei.
tää tulee ehkä vähän myöhässä, mutta minulla on ollut viitisen kuukautta Soneran Zoreforty, ja se on minun käyttötottumukseni mukaan (viestittelen paljon mutta soittelen kohtuullisen vähän) ehdottomasti edullisin. 9,99 €:n kuukausimaksuun sisältyy 1000 tekstiviestiä, ja puhelut kaikkina vuorokauden aikoina kaikkiin liittymiin 0,099 €/min. Ja lisäksi usein asiakasetuina liittymän välisiä puheluetuja, eli parasta-aikaa maaliskuulle -05 asti puhelut liittymän välillä vain 0,04 €/min.
Pojalleni otin Soneran One-liittymän, koska hän ei juuri laita tekstiviestejä, ja puhuukin kohtuullisen vähän.
Zoreforty ja One -liittymä tulee samanhintaiseksi, jos tekstiviestejä lähettelee korkeintaan 61 kpl/laskutuskausi.
Katsottiin juuri äidilleni halvin liittymä, kun hän taas soittelee hirveän paljon, mutta ei viestittele ollenkaan, ja hänelle tuli halvimmaksi Kolumbuksen puhepaketti kakkonen, koska siihen 38,80 €:n kuukausimaksuun sisältyy 900 min (= 15 tuntia) puheaikaa, ja ylimenevältä ajalta puhelut kaikkiin liittymiin kaikkina vuorokauden aikoina 0,10 /min. kannattaa vertailla osoitteessa www.vertaa.fi
piti vielä lisätä, että kun tein vertailun edellämainitussa osoitteessa ja vaihdoin liittymää, niin puhelinlasku on ollut vaan kolmannes aikaisemmasta, Äidilläni on samoin lasku pudonnut kaksi kolmasosaa.
Kyllä kannattaa vertailla hintoja.