hei.kun joka tuutista näitä liittymiä nykyään on.niin mikähän nyt olisi sitten hyvä?sonera kypsyttää"mutta teineillä on tekstiviesti 1000viestiä kuukaudessa sisältyy 10e.perusmaksuun ni hyvä liittymä.onko muilla näitä?jne!
känny liittymät
6
911
Vastaukset
- moponen_
http://www.vertaa.fi sivuilla on kännykkäpuheluiden laskuri jossa voit vertailla mitä nykyisellä puhe ja tekstari määrällä soittelu maksaa.
- on samanlainen!
Saunalahdella on jouku "tekstariliittymä" 9€/kk ja 1000 viestiä : )
- Cubio
Kannattaa ottaa Cubio Save-liittymä. Puhelut kaikkiin liittymiin kaikkina aikoina vain 7,5 senttiä/minuutti. Samoin tekstarit vain 7,5 senttiä/kpl. Ei taida löytyä halvempaa GSM-liittymää tällä hetkellä Suomessa.
Yksi mielenkiintoinen linkki on: www.gsmvertailu.fi
Tosin se ei ota huomioon mm. Soneran 1 e/sunnuntai etua. Toisaalta se ei osaa laskea muiden palveluiden kuten saldorajoituksen hintavaihtelua.
Esimerkiksi Saldorajoitus maksaa soneralla melkein 2 euroa/kk, dna:lla 0 euroa/kk.
Eli tätä palvelua ei kannata missään nimessä ottaa tarkkana hintavertailuna mutta suuntaa antava se on. Oma (sonera) kännylasku oli n. 13-14 e/kk nyt kun vaihdoin uuteen DNA:n Onni liittymään lasku on pudonnut n. 8-10 e/kk.- kokemusta on
Hei.
tää tulee ehkä vähän myöhässä, mutta minulla on ollut viitisen kuukautta Soneran Zoreforty, ja se on minun käyttötottumukseni mukaan (viestittelen paljon mutta soittelen kohtuullisen vähän) ehdottomasti edullisin. 9,99 €:n kuukausimaksuun sisältyy 1000 tekstiviestiä, ja puhelut kaikkina vuorokauden aikoina kaikkiin liittymiin 0,099 €/min. Ja lisäksi usein asiakasetuina liittymän välisiä puheluetuja, eli parasta-aikaa maaliskuulle -05 asti puhelut liittymän välillä vain 0,04 €/min.
Pojalleni otin Soneran One-liittymän, koska hän ei juuri laita tekstiviestejä, ja puhuukin kohtuullisen vähän.
Zoreforty ja One -liittymä tulee samanhintaiseksi, jos tekstiviestejä lähettelee korkeintaan 61 kpl/laskutuskausi.
Katsottiin juuri äidilleni halvin liittymä, kun hän taas soittelee hirveän paljon, mutta ei viestittele ollenkaan, ja hänelle tuli halvimmaksi Kolumbuksen puhepaketti kakkonen, koska siihen 38,80 €:n kuukausimaksuun sisältyy 900 min (= 15 tuntia) puheaikaa, ja ylimenevältä ajalta puhelut kaikkiin liittymiin kaikkina vuorokauden aikoina 0,10 /min. kannattaa vertailla osoitteessa www.vertaa.fi- kokemusta on
piti vielä lisätä, että kun tein vertailun edellämainitussa osoitteessa ja vaihdoin liittymää, niin puhelinlasku on ollut vaan kolmannes aikaisemmasta, Äidilläni on samoin lasku pudonnut kaksi kolmasosaa.
Kyllä kannattaa vertailla hintoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049