onko vuokranantajalla vastuuta vesivahingosta, esim: vakuutgus ym.ym
vesivahinko
2
174
Vastaukset
- Vahinko kävi
http://www.vuokranantajat.fi/vuokraus/sopimuksentekeminen/vakuutukset/
Vähän riippuu siitä mitkä oli vuokrasopimuksen ehdot ja kummalla oli vastuu kodin vakuuttamisesta, vuokralaisella vai vuokraajalla - Valittaja_LKV
Välittäjä_LKV
29.7.2014 22:42
0
Sulje
Ihan varmasti antoi järvisuomessa varoituksen ukkoskuurosta joka tuli nopeasti. Mutta kun se ei koske merta.
Merellä ukkoskuurot jäävät yleensä mantereen päälle. Upeimmat ukkoskokokemukseni ovat täysin tyyni ilta ulkosaaristossa, lämpimällä kalliolla olut kädessäni ja mantereen päällä rajuavaa ukkosta katsellessani.
Mutta Wikkari/moninimerkki on jo ennen paljastanut veneilykokemuksen puutteensa...
naurettava Hermanni
30.7.2014 09:35
0
Sulje
Missä sinä näet tässä Wickströmin skitsotollo ja lääkeimuri? Se on sulla vain hourepäässäsi 24 tuntia, kun sen sinne olet itse puristanut. Se tulee sinulta täällä 6-7 nimimerkillä esille ja siten sillä sinisellä muka niin sivistyneesti. Olet pelkkä sipooluuseri ja isin hole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818