En äänestä.

miss runoilija

En aio äänestää tulevissa vaaleissa. Olisihan ihan hullua että antaisin ääneni jollekin sellaiselle ketä en tunne enkä tiedä.
kaikki ne varmasti lupaavat kuun taivaalta ennen vaaleja mutta mitäs sitten kun vaalit ovat ohi ?

44

826

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss runoilija

Olen itse ehdokkaana, äänestän.... ITSEÄNI.

• miss runoilija

antaa jollekin ääni vaikka ei tiedä henkilöstä mitään. On idioottimaista kun äänestää vain siksi että voi sanoa käyneensä äänestämässä.

• miss runoilija
        miss runoilija kirjoitti:

antaa jollekin ääni vaikka ei tiedä henkilöstä mitään. On idioottimaista kun äänestää vain siksi että voi sanoa käyneensä äänestämässä.

ja tulen vankasti kuulumaan puolueeseen.

• miss runoilija

ja tulen vankasti kuulumaan puolueeseen.

tuntevat ehdokkaan ja sitten häntä äänestävät ja jos ehdokas on vielä hyväkin niin eihän siinä mitään.

• miss runoilija

vaaliehdokkaista runon ja yleensäkin vaalikäyttäytymisestä jos niin haluatte.

• miss runoilija

yleensäkin vain pressan vaaleissa.

• miss runoilija

on järjetöntä kun asetetaan kaiken maailman julkkis töppöjä ehdolle vain siksi että ovat julkkiksia.

• Menee vähän ristiin,eikö sinä ite ja andy???Lukaseppa toi 666 juttu,siel on faktaa sun puolueellesi

• miss runoilija

veljeksistäkin, en muista nimeä, oli joskus vaali listalla, ei onneksi päässyt. Koskahan Matti Nykänen on ehdokkaana????

• miss runoilija

Jasmin Mäntylä ??????????????????

• miss runoilija

olikohan tuo nyt oikein kirjoitettu, tarkoitan hanoirok veljestä. kai hänestä tulee ensi vaaleissa ehdokas myöskin.

• Mies 50+

Jos tollaisten huru-ukkojen varaan lasketaan Suomen maa,niin ei voi kuin ihmetellä,mitähän noi veteraanit jotka nosti tän maan jaloilleen tuumaa tollaisesta politiikasta,jos tollaiset pellet pääsis päättämään jostain asiasta niin jo olis jotain,mieti sinäkin vähän???Ei tää homma pelaa runoja rustaamalla ja pilvee polttamalla.

• miss runoilija

asiallista porukkaa ehdolla, siis rehellisesti. Mutta odottakaas kun miss ehkä seuraavissa vaaleissa yllättää ja VARMASTI pitää lupauksensa eikä lupaa sellaista mitä ei pysty eikä aiokkaan pitää.

• miss runoilija

TÄSSÄ lupauslista.. Ensi vaaleja ajatellen. Painakaa mieleenne.

Tampereelle ratikka (kun nyt kaikki taantumukselliset sitä kilvan vastustavat.)

Ensisijaisesti Suomalaisille työpaikat

Terveyspalvelut myöskin suomalaisille ilmaiset. Jos esim. hammashuoltoa ei saa ilmaiseksi suomalainen ei sitten ulkomaalainenkaan.

Suomen lait koskevat kaikkia maassa asuvia.

Sosiaalihuolto antaa yhtä paljon kaikille suomessa asuville tukea. Olkoon se sitten ulkomaalainen tai suomalainen.

*********************************************'

• miss runoilija

Asunnot ensisijaisesti suomalaisille, kaikilla suomalaisilla pitää olla hyvä asunto.

Maassa eletään maan tavalla, kaikki hunnut ja hameet pois ja suomalainen vaatetus.

Suomeen ei saa tulla henkilöitä joilla ei ole valmiiksi jonkinlaista kielitaitoa ja työpaikkaa. Lorvimisesta ei makseta.

Sananvapaus suomalaisille. Nimellisesti se on tälläkin hetkellä mutta vain nimellisesti. OIKEA aito sananvapaus kaikille maassamme asuville.

Ihmisten kuuluu olla tasa-arvoisia rotuun katsomatta. Ketään, ei edes suomalaisia saa maassamme syrjiä.

• miss runoilija

Asunnot ensisijaisesti suomalaisille, kaikilla suomalaisilla pitää olla hyvä asunto.

Maassa eletään maan tavalla, kaikki hunnut ja hameet pois ja suomalainen vaatetus.

Suomeen ei saa tulla henkilöitä joilla ei ole valmiiksi jonkinlaista kielitaitoa ja työpaikkaa. Lorvimisesta ei makseta.

Sananvapaus suomalaisille. Nimellisesti se on tälläkin hetkellä mutta vain nimellisesti. OIKEA aito sananvapaus kaikille maassamme asuville.

Ihmisten kuuluu olla tasa-arvoisia rotuun katsomatta. Ketään, ei edes suomalaisia saa maassamme syrjiä.

Kommentteja vaalilupauksistani KIITOS.

• toivoa

Ratikan tuleminen nääs ilmaistaan Tampereella.????
        Taitaa mennä mennä ohi helposti.
        Muut vaateet ovat ihan jeees..

• KÄÄK

KÄÄÄÄÄÄÄÄK...TAAS

• miss runoilija

rakastan sinua tuleva äänestäjäni.

• miss runoilija

kun muutaman vuoden kuluttua miss repäisee. Kaikki lupaukset ajetaan läpi. Silloin kannattaa äänestää minua ja vain minua.

• miss runoilija

tietäni julkisuuden taipaleelle, minut tunnetaan monissa paikoissa ja vieläpä ihan oikealla nimelläni.

• miss runoilija

tänä päivänä on ihan sama mistä puolueesta henkilöä äänestää sillä kaikki ovat samanlaisia lupauksineen.

• miss runoilija

sanaan VOI LUOTTAA.

vaalilupauksia aiot tehdä?

• miss runoilija
        ville kirjoitti:

vaalilupauksia aiot tehdä?

Olen luetellut ne jo edellä, katso tarkemmin ja lue. Niitä on melko paljon.

• miss runoilija

Olen luetellut ne jo edellä, katso tarkemmin ja lue. Niitä on melko paljon.

Siis otsikot, onkohan mulla mahdollisuuskia ja jatkoa vaalilupauksiin.

Siis otsikot, onkohan mulla mahdollisuuskia ja jatkoa vaalilupauksiin.

Jos ymmärsin oikein, haet tasa-arvoista kohtelua kaikille Suomessa asuville. Siis myös suomalaisille. Hyvä juttu.

• miss runoilija
        ville kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein, haet tasa-arvoista kohtelua kaikille Suomessa asuville. Siis myös suomalaisille. Hyvä juttu.

olen saanut kyllikseni epätasa-arvosta meitä suomalaisia kohtaan omassa maassamme.

• miss runoilija

tulevat äänestäjäni.

• miss runoilija

Ne lupaavat taivaalta kuun
      kun vain heille tukeni antamaan tuun.
      Vaalien jälkeen ei enää kiinnostus riitä
      he, nuo valitut tuumivat, se sitten siitä.

• miss runoilija

toivon että joku tampereella ehdolla oleva lukisi tämän ja kommentoisi....
      MIKSI ei ratikkaa tampereelle, miksi pitää olla taantumuksellinen.. HALUAN tietää syyn moiseen. Miksi ehdokkaat tampereella eivät halua sivistystä. Olisihan niin helvetin mukava matkustaa täälläkin takapajulaassa ratikalla ettei tarvitsisi mennä hesaan seikkailemaan.

• miss runoilija

Meikää raivostuttaa nuo jatkuvasti kolahtelevat nauravat naamat postiluukusta.
      Kun itse olen ehdokkaana en todellakaan yritä mitään tekonaurua. Olen sellainen kun olen.

• miss runoilija

tilanteet tietenkin pitää ottaa huomioon mutta jos kohtaan esim. epäoikeudenmukaisuutta se saa minut raivoihin ja siitä sanon vaikka itse presidentille.. Tällainen minä olen.

• miss runoilija

joten uskallan olla eri mieltä, en ole mielistelijä tyyppi joskaan en ihan hirveä päsmärikään.

• Eemeli

Koska silloin ei voida kilpailuttaa ehdokkaita. Vertaa kansanäänestystä. Periaatteessa on niin, että valitsemamme edustajisto saisi päättää ko asioista. Kansanäänestystä kannatan ainoastaan sen takia, että silloin he joutuvat julkisesti perustelemaan näkemyksiään ja kilpailuttamaan niitä muiden ehdokkaiden kanssa. Näinollen rahvaskin saa valistusta asioiden nykytilasta ja siitä miten niitä aiotaan hoitaa ja miksi. Eli lautamiehet tekevät ratkaisunsa kuulemansa perusteella.

• näin aattelin

kaikki puhuu puutaheinää, kaunistelee asioita .
        Aivan turhaa sinne ännestää ketään .
        No tietenkin ,jos joku haluaa ääänestää ,toivon ,että ei äänestä kansanedustajia eikä ministereitä eikä julkkiksia .
        Niillä kun on jo omat tehtävänsä ja niistäkin heidän on ollut hyvin vaikea suoriutua .
        Eivät edes hoida sitäkään mikä kuuluisi siksi ei toista virkaa sellaisille.
        viimeksi tänän se kuultiin tuossa keskusteluissa televisiossa suomalainen ja ruotsalainen keskustelu oli vielä päällekkäin eettä piti molempia yrittää seurata ,mutta sehän oli sitä samaa soopaa vaan.
        Vaalien jälkeen ei mikään ole muuttunut eikä kukaan pysy sanojensa takana

• näin aattelin kirjoitti:

No tietenkin ,jos joku haluaa ääänestää ,toivon ,että ei äänestä kansanedustajia eikä ministereitä eikä julkkiksia .
        Niillä kun on jo omat tehtävänsä ja niistäkin heidän on ollut hyvin vaikea suoriutua .
        viimeksi tänän se kuultiin tuossa keskusteluissa televisiossa suomalainen ja ruotsalainen keskustelu oli vielä päällekkäin eettä piti molempia yrittää seurata ,mutta sehän oli sitä samaa soopaa vaan.

Teit kasvoja tyhjän lapun laittajalle?Siis ei ketään päättämään,noinko se menee???Mikä ihmeen logiikka tossa hommassa on???Kyllä kai tavallinen ministeri sentään pystyy päättämään parista katulampusta sinne alueelle,missä on eniten ääniä seuraavissa vaaleissa.

• Sitä mieltä myös
        RamiKS kirjoitti:

Teit kasvoja tyhjän lapun laittajalle?Siis ei ketään päättämään,noinko se menee???Mikä ihmeen logiikka tossa hommassa on???Kyllä kai tavallinen ministeri sentään pystyy päättämään parista katulampusta sinne alueelle,missä on eniten ääniä seuraavissa vaaleissa.

Niittenhän pitäisi omat hommansa hoitaa eikä muuta
        Ei luulisi tosiaan olevan liian vaikeeta hoitaa se tehtävä mikä nyt on mutta valitettavasti heillä on tarve jostain syystä yrittää olla jokapaikassa yhtäaikaa ja tulos on pannukakku tietnekin silloin.
        Eli ei tule mikään homma hoidettua kunnolla.
        Julkkiksia ei pidä valita niillä ei ole pätevyyttä mitenkään kun ei välttämättä ole muuta kuin ulkonäkö tai joku hassutelurooli millä päässet esille ja kunnallispolitiikassa pitää osata jotain muutakin .
        Mieluummin valitaan sellaiset ihmiset jotka kunnassa asuu ja ovat kiinnotuneita ja mukana muutenkin kunnan ja siis kaupunkien myös elämän ja asioiden hoidossa ja suunnitteluissa ja elävät sitä arkipäivää siellä .
        Lisäksi saatava oman kunnan nuoria ,toimivia mukaan ja eläkkeelle jääneitä myös.
        Siis niitä tavallisia ihmisiä ,jotka sielä näkee todellisuuden kunnan /kaupungin asioista kokoajan eläessään ja toimiessaan siellä .
        Ei ne ministerit ja kansanedustajat mitään tiedä kun on hurjat palkat ja ahneus vain ,niitä pätkääkään kiinnosta joku kaupungin tai kunnan asia aivan muut itressit heillä siinä.
        Ramiks hämmästeli tyhjää lappua, mutta onhan niitäkin aina ja se on mielipide ,protesti ja se valinta että ilmoittaa kantansa siitä ettei ole ehdokasta joka voisi asioita hoitaa tai että ei ainakan ole nukkuva ,vaan käy mielipiteen antamassa näin on se mielipide ainakin .

• miss runoilija

kilpailuttaa ehdokkaita......... Kaikki tyynni ne ovat samanlaisia lupaajia.

• miss runoilija
        näin aattelin kirjoitti:

olet järkevä kansalainen ja niin helvetin oikeassa että. Et ole vielä dementoitunut.

• miss runoilija

Aion pyrkiä jopa presidentiksi tässä ajan kuluessa. Mitä siihen sanotte.

• miss runoilija

OTSIKKONI ON POISTETTU......... Kuka teistä on niin hassu ettei ymmärrä kunnon vaalilupauksista mitään... TUNNUSTA syyllinen.
      Jos se on suomi24. niin miss haihtuu palstalta.

• dödö

täältä katoo joskus ketjuja ihan merkillisesti

• Miss runoilija.
        dödö kirjoitti:

täältä katoo joskus ketjuja ihan merkillisesti

Olet todella sympaattinen ja ihana ihminen, rakastan sinua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe