Hei!
oletteko menneet Lindokseen Rodoksen kaupungista bussilla?
Missä sijaitsee bussiasema/pysäkki? ja missä jäädä Lindoksessa pois?
Ensimmäistä kertaa matkalle,joten koko saari on tuntematon.
Lindos/rodoksen kaupungista
4
3332
Vastaukset
- 11+22
Busseja lähtee aika tiuhaan tahtiin Rodoksen kaupungin linja-autoasemalta, joka on Mandraki-satamaa lähellä. Siellä on koppien seinissä aikataulujakin. Lipun voi ostaa näiltä lippuluukuilta etukäteen. Jokaisessa hotellissa henkilökunta osaa varmasti neuvoa reitin bussiasemalle, jonne ei kävellen ole pitkä matka niemen kärjen hotelleista. Matkatoimistojen hotellikirjoissa on myös informaatiota asiasta.
Lindos on niin pieni kylä, että huomaat varmasti sen ainoan pysäkin, joka sitä paitsi on tavallisesti lisäksi linjan pääteasema tavallisen maantien kupeessa. Koko bussi tyhjenee. Sitten vain kävelet kapeata tietä rantaan lyhyen matkan. - 020814
kiitos paljon vastauksestasi,Lindokseen mennään,ilmeisesti aika pieni kylä,mutta kiinnostusta riittää. Niin kuin rodoksen saareen muutenkin,meillä ei ole mahdollisuutta vuokrata autoa,mutta
kaikki bussimatkan päässä olevat nähtävyydet kiinnostaa. - äkkinäinen
mitä bussi maksaa?
- rodostrianta
Viisi euroa suuntaansa.
Tässä linkki josta löytyy aikatauluja http://www.rhodes-transport.gr
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892